سرمربی افسانه ای به آرزوی/آخرین شانس مربیگری در سال آخر رسید

رویای اسون گوران اریکسون، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس 76 ساله محقق شد و او این فرصت را پیدا کرد تا در آنفیلد در مقابل اسطوره های آژاکس مربی اسطوره های لیورپول شود. زمانی که اریکسون در سال 2023 هنگام دویدن به زمین افتاد، به سرطان لوزالمعده مبتلا شد و پزشکان به او گفتند که تنها یک سال دیگر زنده است.

دیدار امروز (شنبه) دو تیم که نام های آشنای مانند استیون جرارد و فرناندو تورس در آن حضور دارند، برای جمع آوری کمک های مالی برای بنیاد خیریه لیورپول برگزار می شود. جمعیتی متشکل از 59655 نفر از جمله کل خانواده اریکسن برای تماشای بازی حاضر خواهند بود و اریکسن این شانس را خواهد داشت که رویای همیشگی خود را محقق کند: مدیریت لیورپول محبوبش.

به گزارش اتلتیک، اریکسون گفت: «این مثل یک رویاست. زمانی که سرمربی بودم، همیشه رویای لیورپول را در سر داشتم. من تقریباً یک بار رویایم را محقق کردم، چند سال پیش صحبت هایی انجام شد اما هیچ وقت به نتیجه نرسید، اما اکنون در حال تحقق است. وقتی به من گفتند، فکر کردم شوخی می کنند.” او در مورد جو انفیلد گفت: “اشعار “You Won’t Walk Alone” جادویی است.” آنفیلد باید بهترین حال و هوای دنیا را داشته باشد. این شعر هنوز هم من را می لرزاند. وقتی بازیکنان وارد زمین می شوند.

این آخرین بازی دوران مربیگری اریکسون خواهد بود که از سال 1977 آغاز شد. او در پایان افزود: “البته دلم برای مربیگری تنگ شده است، اما در سن من نباید مربیگری کنید. اشکالی ندارد، من کاری را که باید انجام می دادم، انجام دادم.” تمام شد. “فکر می کنم این آخرین مسابقه من است، بنابراین عالی است.”

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی