سرمربی روسیه: بازی ایران احتمالا برگزار نمی شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، والری کارپین سرمربی تیم ملی روسیه در مصاحبه ای به شایعات اخیر مبنی بر احتمال عدم دیدار دوستانه تیمش با ایران اشاره کرد و گفت این احتمال وجود دارد که شاهد بازی دوستانه دو تیم نباشیم. . کارپین می گوید تیمش برنامه های بزرگ تری دارد.

وقتی یک خبرنگار روسی از کارپین پرسید که آیا ترجیح می‌دهید این مسابقه در تهران یا دوحه برگزار شود، او پاسخ داد: برای من مهم نیست.


سرویس خبر شماره: 1845405
5 اردیبهشت 1401 ساعت 10:30 ق.ظ.
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

والری کارپین، سرمربی تیم ملی روسیه گفت: بازی دوستانه این تیم با ایران ممکن است برگزار نشود زیرا تیم ملی روسیه برنامه های بزرگتری در پیش دارد.

سرمربی روسیه: بازی ایران احتمالا برگزار نمی شود

کارپین گفت: قراردادی بین دو فدراسیون ایران و روسیه منعقد شده است اما مطمئن نیستم که این بازی برگزار شود، مشکل به برنامه های فنی ما برمی گردد و ربطی به فدراسیون ندارد، ما برنامه های بزرگ تری داریم. “

این روزنامه نگار در ادامه این گفت و گو گفت که دوحه پایتخت قطر است و شاید در آستانه جام جهانی توجه رسانه ها از نظر تبلیغاتی به نفع روسیه باشد. کارپین پاسخ داد: “این سوال دیگر مهم نیست. سوالات دیگر را مطرح کنید”.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سه روز پیش تیم ملی روسیه در بیشکک در دیداری دوستانه به مصاف قرقیزستان رفت و با نتیجه 2-1 پیروز شد. اگرچه طبق توافق فدراسیون فوتبال ایران و روسیه قرار است تیم های ملی دو کشور در روزهای 24 و 25 آبان در تهران یا دوحه دیداری دوستانه داشته باشند، اما کارپین می گوید احتمال عدم برگزاری این دیدار وجود دارد. پخش شده بالاتر است