شرایط برای وارث پیراهن سیدجلال خاص است


سرویس خبر شماره: 1996681
12 بهمن 1402 ساعت 08:51 |
3.4K |

1نقطه نظر

با حضور عبدالکریم حسن؛

علی نعمتی پس از حضور عبدالکریم حسن در پرسپولیس شرایط متفاوتی نسبت به شروع فصل پیدا خواهد کرد.

شرایط برای وارث پیراهن سیدجلال خاص است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی نعمتی اولین گل فصل پرسپولیس را مقابل آلومینیوم به ثمر رساند. این بازیکن که از برونکو به پرسپولیس علاقه مند بود، در نهایت دو فصل پیش به پرسپولیس پیوست و با این تیم تمام جام های کشور را فتح کرد.

نعمتی که در دو فصل ابتدایی حضورش در پرسپولیس شماره 6 را بر تن می کرد، پس از بازگشت کنعانی پیراهن شماره 4 را به تن کرد، همانطور که پیش از این بازیکنان بزرگی مانند سیدجلال حسینی این پیراهن را بر تن می کردند. او که یک مدافع میانی متخصص بود با توصیه یحیی پست خود را به دفاع چپ تغییر داد و در دو فصل اخیر در این پست نقش آفرینی کرد.

با این حال نعمتی در نیم فصل شرایط خوبی نداشت و در هنگام دریافت پنالتی مقابل استقلال و شمس آذر فشار زیادی و شرایط سختی را تجربه کرد. حالا با آمدن عبدالکریم حسن، مدافع چپ سرشناس قطری می تواند در شرایط سخت تری قرار بگیرد و در صورت آماده شدن این ستاره، از ترکیب اصلی حذف شود.

البته آینده او و جایگاهی که در اختیار دارد ممکن است به این موضوع که سرمربی آینده قرمزها چه کسی است، ارتباط داشته باشد. در نهایت باید دید شرایط علی نعمتی در لیگ بیست و سوم چگونه خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی