شرایط در سیتی سخت تر از آن چیزی بود که فکر می کردم

من همیشه سعی می کنم وقتی عملکرد بدی داریم یا وقتی شکست می خوریم با آن کنار بیایم. من هنوز سعی می کنم یاد بگیرم و با خیلی چیزها کنار بیایم. اعتراف می کنم که در این زمینه بهترین نیستم. امیدوارم بتوانم در چند سال آینده پیشرفت کنم.”

جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی از شرایط سختی که در چند ماه اول حضورش در این تیم پشت سر گذاشت، صحبت کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان گذشته بود که جک گریلیش با رقمی ناشناخته از استون ویلا به منچسترسیتی پیوست. ستاره انگلیسی در این مدت از اعتماد گواردیولا بهره برد، اما برخی معتقدند که او نتوانست به طور کامل انتظارات را برآورده کند. موضوعی که باعث انتقاداتی نسبت به عملکرد گریلیش شد.

گریلیش در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی گفت: “شرایط خوب بوده است و از آن لذت برده ام. شرایط داخل و خارج زمین، انتقال به شهر جدید و غیره بسیار سخت تر از این است.” متفاوت بود، اما می‌دانستم که قرار است اتفاق بیفتد، می‌دانستم که قرار است از منطقه آسایش خود خارج شوم، اما آن را دوست داشتم، فکر می‌کنم این چیزی است که زندگی حول آن می‌چرخد. کارهای مختلفی که انجام داده ام


سرویس خبر شماره: 1816107 |
28 مارس 1400 ساعت 20:42 |
245 |

0نظرات

گریل:

او شگفت‌انگیز است، او یک مربی شگفت‌انگیز است. او عاشق فوتبال است. وقتی او به میدان می‌آید، همه چیز به فوتبال و بازی بعدی مربوط می‌شود. نمی‌توانم به اندازه کافی درباره او صحبت کنم. گواردیولا مربی درخشانی است که به تیم کمک زیادی می کند. او در این فصل با تاکتیک و روش آماده سازی خود پیروز شد. ما فقط دستورات او را اجرا کردیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی