همه ما از انتقال مسی به پاریس خوشحال بودیم


سرویس خبر شماره: 1816113 |
28 مارس 1400 ساعت 21:52 |
17,748 |

3نظرات

سیمون:

“همه ما می دانیم که لیونل مسی بازیکن بزرگی است. بنابراین وقتی شنیدیم که او به لیگ 1 فرانسه می آید تا در این فصل برای پاری سن ژرمن بازی کند، همه خوشحال شدیم. همه ما پس از شنیدن خبر لیونل احساس خوبی داریم. ما مسی را در پاریسن ژرمن داشتیم، این انتقال برای همه بازیکنان خوب است و به نفع قهرمانی فرانسه است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی ستاره آرژانتینی و بازیکن سابق بارسلونا سرانجام تابستان گذشته از این تیم جدا شد و راهی لیگ فرانسه شد. البته همه چیز طبق برنامه پیش نرفت، پیاجیو اخیرا با قبول شکست مقابل رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و مسی در 18 بازی لیگ فقط دو گل به ثمر رسانده است. اما سیمون، وینگر نیجریه ای تیم نانت فرانسه، مدعی شده است که انتقال بازیکنی مانند لیونل مسی به پاری سن ژرمن، استانداردهای فوتبال این کشور را بالا می برد و به نفع همه بازیکنان لیگ فرانسه است.

سیمون، وینگر نانت مدعی شد که همه بازیکنان این تیم از انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن خوشحال هستند.

در آن زمان همه ما فکر می کردیم که انتقال لیونل مسی به لیگ 1 فرانسه استانداردهای فوتبال را برای همه بازیکنان این کشور بالا می برد. چون همه ما باید سخت کار کنیم تا مقابل مسی و پاری سن ژرمن در زمین خیلی خوب بازی کنیم. لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و در سال های اخیر فوتبال را زینت بخشیده است. حضور او در لیگ برای فوتبال این کشور بسیار خوب بوده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی