شنیده ها حاکی از آن است که نیواورلئان سنتز درک کار را فرود می آورد

— FantasyPros (@FantasyProsNFL) 3 فوریه 2023



https://sportslens.com/news/new-orleans-saints-rumored-to-land-derek-carr/ منبع:

شنیده ها حاکی از آن است که درک کار، مدافع لاس وگاس ریدرز، به سنتز می رود، زیرا به نظر می رسد دوران او در لباس ریدرز به پایان رسیده است.

قدیس ها در این فصل از وینستون و اندی دالتون به عنوان مدافعان اصلی خود استفاده کردند. آنها در مجموع 3729 یارد، 22 تاچ داون و 14 قطع توپ پرتاب کردند.

Htt

شنیده ها حاکی از آن است که درک کار، سنتز خواستگار است از طريق @thewonkypenguin #RaderNation

با این حال، قدیس‌ها باید مانورهای شدیدی را انجام دهند تا مثل همیشه این کار را انجام دهند. آنها در حال حاضر 57.4 میلیون دلار بیش از سقف حقوق 2023 هستند. جیمیس وینستون و جیک لوتون تنها مدافعانی هستند که قرارداد دارند.

نیواورلئان سنتز پس از به دست آوردن سرمایه پیش نویس اضافی با معامله شان پیتون، می تواند در این فصل خارج از فصل، بازیگری در بازار تجارت برای کوارتربک ها باشد.

زمان کار با Raiders تقریباً به پایان رسیده است و از آشتی در آخرین لحظه بین دو طرف جلوگیری می کند. او برای دو بازی پایانی فصل عادی نیمکت نشین شد، تا حدی به این دلیل که در صورت مصدومیت شدید، دستمزد او در سال 2023 کاملا تضمین می شد.

جرمی فاولر از ESPN خاطرنشان کرد که برخی از تیم‌های علاقه‌مند به کار به دنبال بازسازی قرارداد او برای تسهیل تجارت با لاس‌وگاس رایدر هستند.

کار در جریان بازی های Pro Bowl در روز پنجشنبه گفت که قصد ندارد این مهلت را تمدید کند.

بازنشستگی تام بردی باعث شد NFC South، یکی از بدترین بخش‌ها در NFL باز باشد. هر چهار تیم در این بخش احتمالاً در این فصل خارج از فصل به بازار کوارتربک نگاه خواهند کرد. با این حال، اگر کار به نیواورلئان ختم می‌شد، بر اساس کتاب‌های ورزشی لوئیزیانا، فوراً می‌توانستند برنده این بخش شوند.