شهریار و محرم با حسرت به اوضاع بزرگ می نگرند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاس عمیق و دیدنی محمدرضا حسینی به شهریار مقانلو رسید و این بازیکن پس از یک فرار دیدنی و عبور از توبی آلدرورلد توانست با زکریا سنگربان الدحیل تک به تک شود و سپاهان را به میدان بیاورد. در آستانه رسیدن به گل اول بازی.

شهریار که دقایقی قبل در یک صحنه خط میانی با توبی آلدرویرلد درگیری فیزیکی داشت، می توانست مدافع سابق بلژیک و تاتنهام را بخواباند اما این بازیکن باتجربه چند ثانیه قبل از گل پدر مقانلو تیمش را نجات داد.

شهریار که کمتر از یک ثانیه برای تصمیم گیری فرصت داشت، سرانجام با دیدن خروج مدافع الدحیل از دروازه، تصمیم گرفت توپ را از درون دروازه بان قطر عبور دهد و دروازه را باز کند.

مقانلو که در بازی اول مقابل پاختاکور ستاره تیمش بود بهترین تصمیم ممکن را گرفت و با پای چپ و پای غیرحرفه ای خود توپ را از صلاح زکریا عبور داد و توپ نزدیک بود دروازه را ببوسد اما توبی آلدرویرلد. ، مدافع باتجربه الدحیل با تمام سرعت سوار شد. شهریار از انتهای ضربه نهایت استفاده را برد و به سرعت به توپ رسید و آن را چند سانتی متر از خط دروازه دور کرد.


سرویس خبر شماره: 1819058 |
22 تیر 1401 ساعت 08:33 |
2,967 امتیاز خبر|

0نظرات

توبی آلدرورلد دروازه مقانلو را مهار کرد

اگر ضربه شهریار مقانلو کمی قوی تر بود، سپاهان در اواسط نیمه دوم گل اول را به ثمر می رساند.

حضور به موقع توبی آلدرویرلد باعث شد شهریار مقانلو سومین گل خود در لیگ قهرمانان امسال را به ثمر نرساند و چنین نگاه غم انگیزی در چهره او و افسوس محرم نویدکیا در زمین مسابقه در دوربین امیر حسینی ثبت شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی