شوک برای تیم لیگ برتری؛ 4 امتیاز کسر شد!

به گزارش گاردین، چهار امتیاز از ناتینگهام فارست به دلیل نقض قوانین سود و پایداری لیگ برتر گرفته شده و این تیم در منطقه سقوط قرار دارد. شاگردان نونو اسپیریتو سانتو امروز دریافتند که در یک دوره سه ساله 4 امتیاز را به دلیل فراتر رفتن از محدودیت شکست از دست داده اند و با نبردی دلهره آور برای ماندن در لیگ برتر روبرو هستند.

فارست دومین باشگاه لیگ برتری است که با کسر امتیاز مواجه می شود، اورتون نیز به همین دلیل 10 امتیاز کسر کرده است، اما آنها پس از درخواست تجدید نظر ماه گذشته، 4 امتیاز را پس گرفتند.

باشگاه های لیگ برتر اجازه دارند 105 میلیون پوند در یک دوره سه ساله از دست بدهند، اما ضررهای مجاز فارست به 61 میلیون پوند محدود شد زیرا آنها دو سال از آن دوره را در چمپیونشیپ سپری کردند. فارست می‌توانست روی همین موضوع مانور دهد و باشگاه ادعا کرد که پس از ارتقاء با مشکل مواجه است، زیرا سرمایه‌گذاری در تیم برای چالش در بالاترین سطح در برابر تیم‌های معتبرتر حیاتی بود.

از زمان صعود، فارست با 42 بازیکن با هزینه ای در حدود 250 میلیون پوند قرارداد امضا کرده است که به آنها کمک کرده تا جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: 4 امتیاز کسر تیم لیگ برتری بازگشت; تماس پاسخ داده شد!

سرویس اخبار فوتبال خارجی