استعفای زودهنگام یک فرد مستقل از مدیریت خوشه


سرویس خبر شماره: 2009742
28 مارس 1402 در 6:46 ب.ظ.
5.8K |

18نقطه نظر

دوران حضور خسرو در تیم مشهدی به پایان رسید

خسرو حیدری خیلی سریع و پس از مدت کوتاهی در راس خوشه طلایی پست خود را ترک کرد.

استعفای زودهنگام یک فرد مستقل از مدیریت خوشه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خسرو حیدری پس از چند هفته پر خبر و در مرکز توجهات، تصمیم به کناره گیری از مدیریت خوشه طلایی گرفته است. این اتفاق به دلیل مشکلات فراوان این تیم و بحث در مورد مالکیت خوشه طلایی رخ داد.

از زمان حضور حیدری در خوشه طلایی، بحث تغییر رنگ پیراهن و لوگوی این تیم به آبی، این بازیکن سابق استقلال را در کانون توجه قرار داده است.

حالا کاپیتان سابق استقلال با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود از سرپرستی خوشه طلایی که در انتهای جدول قرار دارد استعفا داد.

حیدری نوشت:

در این مدت کوتاهی که هدایت تیم خوشه طلایی را برعهده داشتیم با مشکلات زیادی مواجه بودیم، از غیبت بازیکنان در تمرین و اردوی تیم گرفته تا مسائل مالکیتی و حتی کمبود امکانات، تجهیزات اولیه و زمین تمرین.

متاسفانه در این مدت حتی کارت همکارم، همکارانم و چند بازیکن جدید تیم صادر نشد و نتوانستیم تیم را در بازی های حساس همراهی کنیم و علاوه بر این مشکلات، اموال تیم و مشکلات تجهیزات مانع کار ما شد.

ما تمام تلاش خود را کردیم تا تیم را از بحران نجات دهیم، اما چندین مشکل تمرکز ما را از بین برد. متأسفانه در این دو سه هفته امیدوار بودیم که مسائل را حل کنیم و تلاش کردیم، اما با شرایط فعلی دیگر این امکان وجود ندارد. برای کار.

امیدوارم بسیاری از مشکلات تیم خوشه طلایی برطرف شود و برای مربی بعدی این تیم آرزوی موفقیت دارم.

2002906

مجله اخبار فوتبال داخلی