شوک برای سردار آزمون: تعلیق 6 مسابقه بزرگ


سرویس خبر شماره: 2010372
4 آوریل 1403 در 5:22 ب.ظ.
56.5 هزار |

68نقطه نظر

فرصت طلایی برای خودنمایی از دست رفت.

ستاره ایرانی رم به دلیل مصدومیت در تیم ملی قادر به همراهی جالوروسی در 6 دیدار مهم نیست.

شوک برای سردار آزمون: تعلیق 6 مسابقه بزرگ

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سردار آزمون اولین بازی خود را در سال 1403 در دومین روز اردیبهشت ماه با پیراهن تیم ملی ایران انجام داد. او یک پنالتی و یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند اما قبل از پایان فصل اتفاق بدی برایش افتاد. نیمه اول که منجر به مصدومیت و غیبت یک ماهه او از میادین شد.

این ستاره خط حمله تیم ملی ایران که در ماه های اخیر از آمادگی بالایی برخوردار بود و در دیدار مقابل ترکمنستان حضور داشت و تلاش زیادی کرد، در دقیقه دوم نیمه اول به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد. بارها اما شدت جراحت باعث غیبت او شد. او در بازی برگشت مقابل ترکمنستان 6 مبارزه بزرگ باشگاهی را از دست خواهد داد.

2003856

سردار آزمون که پس از حضور موفق در جام ملت های آسیا و تغییر سرمربی آ اس رم و حضور دانیله ده روسی شرایط بهتری را تجربه کرد و خوش شانس بود که در این تیم حضور داشته باشد. و مسابقات لیگ اروپا حالا در بدترین زمان که در اوج آمادگی بود دچار مصدومیت شد. برای تماشای مسابقات جالوروسی از روی سکوها در مسابقات بزرگ باشگاهی.

مهاجم ایرانی رم که موفق به زدن دو گل در سری آ شد، در دیدار تیم ملی مقابل ترکمنستان به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود. لیگ حساس اروپا غایب است.

2003857

رم اولین بازی خود پس از فیفا دی را در تاریخ 13 آوریل در هفته سی ام سری آ ایتالیا مقابل لچه برگزار خواهد کرد. سردار آزمون به دلیل مصدومیت از این دیدار غایب است اما پس از آن رقابت های مهم دیگری را از دست داد که مهم ترین آنها دربی پایتخت و دو جدال اروپایی برای میلان است.

سردار آزمون به دلیل غیبت حداقل یک ماهه از میادین، او در چهار بازی مقابل لچه، لاتزیو، اودینزه و بولونیا در سری آ ایتالیا و دو بازی برگشت مقابل میلان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا حضور نداشت. این وضعیت بدترین اتفاق برای ستاره ایرانی است چرا که او امیدوار بود با آماده سازی اخیرش به تیم جالوروسیا بازگردد و خودش را نشان دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی