ستاره جوان تیم ملی به دو راه انتخاب استقلال یا پرسپولیس پاسخ داد



سحرخایزان به لطف اعتماد اوزونیدیس که اعتماد ویژه ای به بازیکنان جوان دارد، توانست نام خود را در فوتبال ایران دست و پا کند و در حال حاضر با زدن 5 گل در کنار تورس بهترین گلزن سرمایه پوشان است و کمتر از احمدرضا زنده روح با 6 گل سیرجانی است. .

سعید سحرخیزان که این روزها در اردوی تیم ملی حضور دارد در گفت و گو با نوروزی درباره پیشنهاد پرسپولیس و استقلال اینگونه توضیح داد: واقعیت این است که برای هر بازیکنی یک پیشنهاد وجود دارد، من قبل از فصل با هواداران تمرین می کردم. و از چند تیم پیشنهاد داشتم که اولی فقط از پرسپولیس بود و بعد که با هواداران برای پیش فصل تمرین می کردیم یک بازی تدارکاتی با استقلال داشتیم و بعد از این بازی هم پیشنهادی از استقلال دریافت کردم.

وی سپس با تاکید بر خوشحالی خود از انتخاب گل گهر افزود: در نهایت با مشاوره ای که گرفتم شرایط به گونه ای پیش رفت که گل گهر را انتخاب کردم. از این انتخاب خوشحالم، زیرا می‌خواستم جایی باشم که بتوانم بازی کنم.”

وی در پایان در پاسخ به این سوال که طرفدار کدام یک از دو تیم است، پاسخ داد: واقعیت این است که شرایط فوتبال به گونه ای نیست که شما طرفدار تیم خاصی باشید، شخصا من انتخاب می کنم. چه چیزی برای فوتبال من بهترین است. “هر دو تیم بسیار قابل احترام هستند و بازیکنان زیادی می خواهند برای هر دو تیم بازی کنند، اما من چاره ای ندارم.”

بیشتر بخوانید: راز اینکه پرسپولیس پدیده لیگ برتری نبود فاش شد/ فلاح: به استقلال نزدیکتر بودم/ بعد از آن اتفاق پرسپولیس من را نخواست



سرویس داخلی اخبار فوتبال