شک در تناسب اندام نونز، افشای همکاری لبرون و 2 نامزدی “بهترین” – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

پس از چند شب بازی در جام کارابائو، لیگ برتر امشب در کانون توجه قرار دارد زیرا فولام از چلسی در ساعت 20 (بریتانیا) میزبانی می‌کند – کوتاجرز می‌تواند لیورپول را با پیروزی پشت سر بگذارد.

https://www.thisisanfield.com/2023/01/nunez-fitness-doubt-lebron-collab-leak-2-best-nominations-latest-lfc-news/ منبع:

ویدیوی روز و مسابقه شب

با این حال، با بازگشت جیمز میلنر به تمرینات پس از از دست دادن چهار بازی گذشته به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ، اخبار مثبتی منتشر شد.

“سخت ترین کار؟”

  • را لیورپول x لبرون انتظار می‌رود که محدوده اوایل امسال کاهش یابد، اما تصاویر لو رفته از یک کیت نسخه محدود به مذاق همه خوش نخواهد آمد!
  • پیوندها به سفیان امربات سرد شده است و گفته می شود که هافبک اکنون قصد دارد به اتلتیکو مادرید برود. علاقه هرگز مشخص نبود، اینطور بود؟
  • با توجه به FSG و هر گونه فروش احتمالی لیورپول، این کلمه این است که “هیچ چیز واقعی” در مورد پیشنهادها وجود نداشته است.

چه گل ظالمانه ای از داخل نیمه خودش، این یکی از راه های اعلام بازگشت شما به لیورپول است، بیلی کومتیو!

آن جادوگر به ساختمان لیورپول بازگشته است، اما امیدواریم نونز همچنان در آخر هفته در دسترس کلوپ باشد و برای مدت نامعلومی کنار نرود، زیرا ما متوجه مشکلات تناسب اندام «کوچک» شده ایم!

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 19 اکتبر 2022: آلیسون بکر دروازه بان لیورپول پس از مهار پنالتی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و وستهم یونایتد در آنفیلد واکنش نشان داد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • آلیسون همچنین پس از نامش در یک فیلم کوتاه 5 نفره برای بهترین دروازه بان مردان، برای دریافت جایزه نیز حضور دارد – ادرسون، تیبو کورتوا و امیلیانو مارتینز از جمله رقبای او هستند.
  • گیلی فلاهرتی، مدافع زنان لیورپول، اعلام کرد که در سن 31 سالگی بازنشسته می شود و دلیلی دلخراش برای تصمیم خود ارائه می کند.
  • و جیمی کاراگر “بزرگترین چیزی” را که از چت با مایکل ادواردز برداشته است، فاش کرده است، نظراتی که پیوند جالبی با هدف Matheus Nunes دارند.

نامزدهای جایزه بیشتر

این فوروارد به طور محسوسی در جلسه روز پنجشنبه غایب بود بارپل جویس از آن زمان به بعد گزارش شده است او برای سفر به برایتون «تردید» دارد، اگرچه گفته می‌شود این موضوع «بیش از حد جدی» نیست.

این ضربه‌ای است که لیورپول به آن نیاز ندارد، زیرا روبرتو فیرمینو، دیوگو جوتا و لوئیس دیاز هنوز همگی کنار گذاشته‌اند.

اصلاً برای چشم آسان نیست…

نام نونز در حال حاضر در آن لیست وجود دارد، اما او ممکن است تعداد بازی های از دست رفته خود را به دلیل “مشکل نامشخص” که باعث از دست دادن جلسات تمرینی شده است، به 2 برساند.

“مسئله نامشخص” نونز

مصدومیت ها در لیورپول کم نبوده است زیرا 22 بازیکن مختلف به دلایلی در این فصل از میادین دور بوده اند.

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 8 ژانویه 2023: گراهام پاتر، مدیر چلسی، در جریان بازی دور سوم جام حذفی بین باشگاه منچستر سیتی و چلسی اف سی در استادیوم سیتی منچستر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • منچستریونایتد با قراردادی قرضی برای وات وگهورست به توافق رسیده است و این مهاجم می تواند به موقع ثبت نام کند تا در بازی شنبه مقابل منچسترسیتی در ترکیب قرار گیرد.

مشکلات مصدومیت قرمزها با تردید داروین نونز برای سفر به برایتون ادامه دارد، در حالی که تصاویر فاش شده از همکاری نایک با لیورپول و لبرون جیمز باعث شده است. جالب هست مشاهده