اعتراض باشگاه نساجی به خبرنگار قمار فجر

سوال اینجاست جناب گزارشگر چطور ممکن است یک تیم بدون موقعیت دو گل به حریف بزند؟! یا اینکه بعد از گل شدن پنالتی فجر سپاسی شیراز، این حق طبیعی نساجی دروازه بان مازندرانی بود که توپ را از تور دروازه بیرون بیاورد و آرامش را به تیم در لحظات رو به پایان بازی بازگرداند، سخیف می پرسد. باور نکردنی است که خبرنگار فوتبال قوانین این زمین را نداند و نداند که بعد از پنالتی که فجر سپاسی شیراز زد توپ در اختیار تیم نساجی بود نه حریف !

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، به نظر می رسد برخی از دوستان خبرنگار استان مازندران از موفقیت یا پیروزی نساجی خرسند نیستند، اما ناراحت هستند و این ناراحتی را ابراز می کنند. در رسانه ملی و استانی . باشگاه نساجی مازندران از دوستان خبرنگار انتظار حمایت و ارتقای تیم شهر و استان خود مانند همکاران سایر استان ها را ندارد و حتی معتقدیم که رسالت گزارش بی طرفی و عدم اظهار نظر شخصی در هنگام گزارش است. با این وجود انتظار نمی رود گزارشگر مازندرانی مرحله یک هشتم نهایی نساجی و فجر سپاسی اظهارات تخریبی علیه کادر فنی و بازیکنان استانش به صورت مغرضانه و یک جانبه داشته باشد.

در هر صورت گزارشگر این دیدار حذفی با اظهارات کذب و تخریبی نگرانی و تردید را در بین کادر فنی و بازیکنان نساجی مازندران کاشت. مایه تاسف است که در گذشته چنین اظهارات ناشیانه یا مشکوکی مطرح شده است. حداقل انتظار این بود که خبرنگار بلافاصله از کادر فنی و بازیکنان نساجی مازندران به خاطر اظهارات نادرست خود عذرخواهی کند اما موفق به این کار نشد.

باشگاه نساجی با صدور بیانیه ای به اظهارات این خبرنگار در خصوص دیدار این تیم با فجرسپاسی شیراز اعتراض کرد.

اعتراض باشگاه نساجی به خبرنگار قمار فجر


سرویس خبر شماره: 1864398
22 ژانویه 1401 @ 8:44 ب.ظ
3.1 هزار |

0نقطه نظر

بر این اساس روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران مراتب اعتراض شدید باشگاه و هواداران به انتخاب این گزارشگر را به تهیه کننده برنامه اعلام کرد و امیدوار است گزارش بازی تیم نساجی مازندران به ذیصلاح، بی طرف و بی طرف واگذار شود. افراد اهل مطالعه و آشنا به قوانین و مقررات



مجله اخبار فوتبال داخلی