صحنه های ترسناک: شانس آوردیم، دربی تلفات نداشت!

با وجود تهدیدهای خورشید مبنی بر تعطیلی دربی، این انتشار که گاهی با پرتاب بطری های آب همراه بود، ادامه پیدا کرد تا اینکه پیست تارتار پر از سنگ و بطری شد.

با گذشت دو روز از دربی پایتخت، انتشار تصاویر سنگ های پرتاب شده بر زمین، شناختی بزرگ برای فوتبال به جا می گذارد.

صحنه های ترسناک: شانس آوردیم، دربی تلفات نداشت!

تصاویر خاص و البته تلخ امیرحسین خیرخواه عکاس “مجله اخبار فوتبال” از سنگ های پرتاب شده به زمین و همچنین انفجار نارنجک در داخل جایگاه بازیکنان استقلال به خوبی تمام اتفاقات حاشیه دربی را به خوبی نشان می دهد. ممکن بود دربی 101 تلفاتی داشته باشد و خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت.

1882597
1882598
1882599
1882600
1882601



مجله اخبار فوتبال داخلی

اگر آن سنگ های سنگین و سخت به سر و صورت هر یک از اعضای تیم و سازمان دهندگان اصابت کند، معلوم نبود چه اتفاقی می افتد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتفاق زشت و تلخ دربی یکصد و یکم تهران بدون شک پرتاب سنگ های فراوان هواداران دو تیم در زمین مسابقه بود. این سنگ اندازی ها از قبل از بازی و در زمان گرم کردن تیم ها آغاز شد و در اواسط بازی ادامه یافت و صحنه های ترسناکی از خود به جای گذاشت.


سرویس خبر شماره: 1941555
12 ژوئن 1402 در 3:27 ب.ظ
2.3K |

1نقطه نظر

سنگ هایی که به هدف نخوردند، خدا را شکر!

در چند ساعت گذشته در فضای مجازی صحبت های زیادی درباره اتفاقات عجیب دربی مطرح شد اما حالا که تب دربی و فوتبال فروکش کرده است، وقتی به این موضوع نگاه می کنیم خدا را شکر می کنیم که اتفاق بدتری نیفتاده است.

موضوع دیگری که در دربی پشت سنگ پرتاب شد و چندان مورد توجه قرار نگرفت پرتاب نارنجک بود. حتی یکی از این نارنجک ها روی سکوهای هواداران استقلال منفجر شد و یکی از هواداران را مجروح کرد.

بارها به سمت داوران، بازیکنان دو تیم و حتی عکاسان حاضر در گوشه ورزشگاه سنگ پرتاب شد. حتی زمانی که بازیکنان برای زدن کرنر به گوشه زمین رفتند، این مشکل زشت آنقدر شدید شد که اشکان سوری مجبور شد چندین بار بازی را متوقف کند.