اخلاق ساپینتو زیر صفر است / استقلالی ها بهانه می گیرند / همه گفتند پرسپولیس یک پنالتی بدهکار است

گفت و گو با وحید امیری را بخوانید: می خواهم پسرم فوتبالیست با اخلاق شود/ افتخار بیرانوند همه ماست/ عظمت پرسپولیس را به همه ثابت کردیم!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

محمد برزگر در گفت و گو با خبروشی درباره قهرمانی تیم پرسپولیس در جام خولا اظهار داشت: ابتدا به همه هواداران و تیم برای قهرمانی پرسپولیس در جام خولا تبریک می گویم و باید گفت که کادر فنی و بازیکنان. عالی کار کرد و دو قهرمانی را به دست آورد.

برزگر در پایان خاطرنشان کرد: این تیم پرسپولیس نقطه ضعفی ندارد اما تیم برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای موفقیت نیاز به تقویت دارد. باشگاه هایی از عربستان، ژاپن و کره سرمایه گذاری زیادی در لیگ قهرمانان آسیا کرده اند و ما برای چنین تورنمنت مهمی باید تقویت شویم.

مدافع سابق سرخپوشان گفت: برخی استقلالی ها معتقد بودند که داوری به نفع پرسپولیس بوده است. داوری مشکلی نداشت و اکثر کارشناسان می گفتند روی آل کثیر پنالتی گرفته نشد و پرسپولیس از داور پنالتی می خواست. . به نظر من تیم داوری کمترین اشتباه را مرتکب شد. البته بازی بسیار سنگینی بود و فشار زیادی روی تیم داوری بود اما اشتباهی رخ نداد که تاثیری بر روی سوهری و زاهدی فرد نداشته باشد.

برزگر درباره رفتار سرمربی استقلال گفت: ساپینتو از نظر فنی مربی خوبی است و دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد اما از نظر اخلاقی امتیازش زیر صفر است. یک مربی نباید اینطور برای تیمش تنش ایجاد کند و فقط به درگیری فکر کند تا مسائل فنی. چنین مربیانی نباید در فوتبال ایران کار کنند و تاثیرات منفی بر فوتبال کشورمان بگذارند.

وی افزود: در دربی شاهد بازی خوبی از دو تیم بودیم اما پرسپولیس برنامه بهتری داشت و این تیم شایسته پیروزی بود. گل محمدی در لیگ برتر و جام حذفی نشان داده مرد روزهای سختی است و مقابل دو سرمربی خارجی سپاهان و استقلال عملکرد بهتری داشته است.

وی ادامه داد: استقلال فصل قبل با فرهاد مجیدی قهرمان لیگ برتر شد و پرسپولیسی ها هیچ وقت ادعا نکردند که داور دخالت کرده است. در لیگ برتر تا هفته آخر رقابت بود و همه دیدند پرسپولیس به حق قهرمان شده است. به نظر من برای باخت نباید بهانه ای داد و استقلال در دربی مستحق برد نبود.