عصبانیت ناگلسمن از فرانکفورت: فاجعه بود!


سرویس خبر شماره: 2010862
8 آوریل 1403 ساعت 09:18
2.2 هزار |

2نقطه نظر

یولیان ناگلزمن، سرمربی تیم ملی آلمان پس از پیروزی هلندی ها از وضعیت ورزشگاه اینتراخت فرانکفورت به شدت عصبانی بود.

عصبانیت ناگلسمن از فرانکفورت: فاجعه بود!

به گزارش “ورزه سه”، اگرچه تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته با پیروزی زمین را ترک کرد، اما یولیان ناگلسمن خوشحال نیست، هرچند دلیل خوشحالی او به تیمش مربوط نمی شود.

تیم ملی آلمان شب گذشته در دیداری دوستانه با نتیجه دو بر یک هلند را شکست داد. این نتیجه 4 روز پس از شکست 2-0 فرانسه حاصل شد.

آلمان تیم مدعی به نظر می رسد و یولیان ناگلزمن باید خوشحال باشد، اما سرمربی تیم ملی آلمان با وجود پیروزی، از شرایط دویچه بانک پارک فرانکفورت پس از سوت پایان بازی ناراضی بود.

ناگلزمن در مصاحبه ای با RTL بعد از بازی گفت: “متاسفانه زمین فاجعه بود. بسیاری از بازیکنان لیز خوردند. به خصوص جمال موسیالا هنگام دریبل زدن.”

2004726

در واقع ناگلزمان در دقیقه 81 انگشت خود را به سمت موسیالا گرفت که به دلیل سر خوردن و عدم کنترل خوب موفق به زدن گل خوبی نشد. جدای از آن ناگلزمن حتی گلی که تیمش در زمین فرانکفورت به ثمر رسانده را مقصر دانست!

ناگلزمن درباره گل خورده تیمش گفت: “البته شوت خوبی نبود، اما مشکلات دیگری هم وجود داشت. فکر می کنم جاناتان تاه می تواند به راحتی این توپ را در یک زمین معمولی اداره کند.”

ناگلزمن درباره بازیکنانی که برای دو مسابقه به اردوی آلمان دعوت نشدند نیز گفت: اگر همه آماده باشند تابستان امسال 10 بازیکن را تعویض نمی کنیم، حتی 5 بازیکن هم نمی کنیم، شاید فقط 1-2 بازیکن تعویض شوند. کسانی که اینجا نبودند باید بهتر از کسانی باشند که الان اینجا هستند.”

مجله اخبار فوتبال خارجی