عکس توفان مدیر استقلالی ها با کنایه از پرسپولیس; استقلال آسیا را به ناحق گرفتی و اموالش را واگذار نکردی/در بخشش هم عدالت را رعایت نکردی.


این روزها بحث های زیادی درباره شکل واگذاری استقلال و پرسپولیس مطرح شده و جمعی از هواداران استقلال به شدت با این موضوع مخالف هستند. در همین راستا احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال که در سال 1388 به مدت تقریبی 7 ماه در این سمت حضور داشت. او با انتشار متنی در فضای مجازی، موضع محکمی در مورد شکل انتقال قدرت گرفت.

سعادتمند در بخشی از متنی که در این باره نوشت، گفت: «اگر اموال او را برگردانید، نیازی به واگذاری آن به شرکت های زیان ده نیست. اگر طبق قوانین بین المللی حق توزیع آن را داده بودید، دیگر خودتان را مالک نمی دانستید. شما پیر نیستید، نه اصالت، شرافت و محبوبیت را در نظر نگرفته اید. در اجلاس سران و قهرمانی به ناحق از آسیا اخراج شدید و حالا باز هم با بی عدالتی قانون شکنی کردید.»

احمد سعادتمند نیز در بخشی از این متن با لحنی کنایه آمیز به تفاوت شکل واگذاری استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد و نوشت: شما در این کمک هم به عدالت احترام نگذاشتید.

بیشتر بخوانید: واکنش جالب دستیار قلعه نویی در تیم ملی به اعلام استقلال به خاطر پرسپولیس

عکس توفان مدیر استقلالی ها با کنایه از پرسپولیس;  استقلال آسیا را به ناحق گرفتی و اموالش را واگذار نکردی/در بخشش هم عدالت را رعایت نکردی.



سرویس داخلی اخبار فوتبال