فاضلی: اسکلت نساجی تیم من است

سرمربی آلومینیوم درباره گل خورده و گل های کمتر این تیم گفت: بدشانسی ما را آزار می دهد. اینطور نیست که ما موقعیت ایجاد نکنیم. امروز موقعیت های خوبی داشتیم و در ضربات آخر کمی مشکل داشتیم، امروز باز هم از تجربیات آقای میرجوان استفاده کردیم اما نتوانستیم به روزهای خوبمان که بحث گلزنی بود برگردیم.
فاضلی درباره اینکه جو وطنی سنگین تر است یا اراک افرود: چه بگویم؟ فضایی بومی چون منسوجات قدیمی ترند. جو اراک هم برای تیم هایی که می آیند سنگین است و ما هم روی آن کار می کنیم و قدردان استان مرکزی هم هستیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1921027
آوریل 26, 1402 در 00:21
4.6 هزار |

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دیدار نساجی و آلومینیوم، خبرنگاران دور و بر وحید فضلی را احاطه کردند تا از او درباره دوران حرفه ای اش در نساجی سوال کنند. فاضلی که دستیار رحمتی است و امروز بدون باخت وطن را ترک کرد، گفت: فوتبال هم مانند زندگی فراز و نشیب دارد. مهم این است که ما همیشه عاشق مازندرانی ها بوده ایم. امیدوارم همچنان در همه رده ها و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند. من همیشه این مکان را دوست داشتم و خواهم داشت.
او درباره سال حضورش در نساجی ادامه داد: تمام شد. در آن سال منسوجات بیشترین تغییر را داشتند. به عنوان مثال امسال تغییری ایجاد نشد، 15 بازیکن از کورس من خارج شدند. شروع خوبی داشتیم اما مشکلات زیادی داشتیم. اسکلت این تیم همان است که ما در آنجا تشکیل دادیم. ایوب کلانتری، کریم اسلامی، علی داوران که امیدهایی بودند که آوردیم. محمد قربانی را جذب کردیم که به سپاهان سپرده شد. سعید بیگی، محمود قائد رحمتی که امروز برای ما خوب بازی کردند. همین برای من کافی است. مربیگری برای من فراز و نشیب هایی دارد و شرایط برای من ثابت نخواهد ماند. اوضاع برای همه بهتر خواهد بود.

قائم شهر همچنان شهری خاص برای مربی آلومینیوم اراک است که برای اولین بار سرمربی یک تیم لیگ برتری شد.

فاضلی: اسکلت نساجی تیم من است