فیفا در تلاش است تا از ایران جوایز بلوکه شده دریافت کند

مجیدی در حاشیه این مراسم با فاطمه سامورا، دبیرکل فیفا نیز دیداری مشترک داشت. خانم سامورا همچنین بر لزوم ارتباط مستمر و همکاری نزدیک دو طرف به صورت مستقیم و بدون واسطه تاکید کرد و گفت: فیفا در راستای حمایت از فدراسیون های عضو برای حل مشکلات ساختاری و مدیران اجرایی فوتبال کشور تلاش می کند و از این نظر ما هیچ توجهی نمی کنیم. به حاشیه ها و ارتباطات غیررسمی. به نظر ما، فدراسیون فوتبال ایران مسئولیت تمام امور مربوطه را بر عهده دارد و فقط برای هر موضوعی با فدراسیون در ارتباط هستیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رئیس فیفا در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: این موضوع یکی از موضوعاتی است که ما را مورد توجه قرار می دهد، ما از روند قبلی آن آگاه هستیم و انتظار داریم فیفا به این موضوع توجه کند، سوال در مسابقات بعدی فوتبال ایران و این راه را دنبال کنید.» از فدراسیون فوتبال ایران انتظار همکاری نزدیک داریم و در مقابل آماده همکاری برای تکمیل زیرساخت های ورزشگاه های ایران برای حضور بانوان هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه کنگره فیفا و مراسم قرعه کشی جام جهانی با رئیس و دبیر کل فدراسیون جهانی دیدار و گفتگو کرد.

اینفانتینو همچنین در پاسخ به مجیدی درباره مشکلات مالی فدراسیون فوتبال ایران و مطالبات معوقه فدراسیون از فیفا گفت: در مذاکره با شیخ سلمان و AFC به دنبال راه حلی برای این مشکل خواهیم بود و سعی می کنیم از ابزار و روش مناسب استفاده کنیم. ایران می تواند خواسته های خود را برآورده کند. از اقدامات و تلاش های فدراسیون ایران قدردانی می کنیم و حمایت همه جانبه خود را از این فدراسیون اعلام می کنیم. امیدواریم با رفع مشکلات موجود زمینه توسعه و گسترش تعامل و همکاری فراهم شود. همچنین فدراسیون فوتبال ایران که در جام جهانی در گروه مناسب قرار دارد می تواند برنامه خوبی برای آماده سازی تیم ملی این کشور ارائه دهد.

میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال با تشکر از اینفانتینو بر تلاش های فدراسیون فوتبال ایران برای توسعه فعالیت های بین المللی به ویژه دیپلماسی ورزشی و روابط سازنده فدراسیون با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور تقویت زیرساخت ها تاکید کرد. مشکلات فوتبال را حل کند. ایران تاثیرگذار و مهم است.


سرویس خبر شماره: 1817645 |
13 فروردين 1401 ساعت 09:52 |
829 امتیاز خبر|

0نظرات

دیدار مجیدی با اینفانتینو و سامورایی در دوحه.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی با رئیس فیفا نشست مشترکی داشت.
اینفانتینو در این جلسه ابتدا درباره نحوه تعامل و همکاری فیفا با فدراسیون فوتبال ایران توضیح داد: همه مسائل و مشکلاتی که در مورد فدراسیون ها مطرح می شود را فقط از طریق همین فدراسیون پیگیری می کنیم و به سایر گزارش ها یا شایعات و مسائلی که پیش می آید توجه می کنیم. ما نمی توانیم داشته باشیم. در این راستا تعامل نزدیکی با کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم و تلاش می کنیم مشکلات فدراسیون فوتبال ایران را در زمینه های مختلف حل کنیم.