قائد رحمتی: با برد میزبان پرسپولیس هستیم

قائد رحمتی درباره بازی آینده آلومینیوم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: همه بازی ها سخت است و کار آسانی نداریم اما همه تیم ها برای کسب سه امتیاز این بازی دوستانه هستند. صنعت نفت مقابل فولاد تیم خوبی نشان داد اما تمام برنامه ما برد است و می خواهیم با سه امتیاز این بازی با پرسپولیس دیدار کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: حداقل حق ما در بازی مقابل هواداران یک امتیاز بود و اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم این بازی را با تساوی یا حتی یک برد به پایان برسانیم. من خودم موقعیت خیلی خوبی داشتم اما متاسفانه ضربه سرم تبدیل به گل نشد و واقعا بدشانس بودم که دوباره آن توپ را از دست دادم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمود قائد رحمتی درباره دیدار اخیر آلومینیوم و هوادار اظهار داشت: در ابتدای بازی به دلیل تغییرات زیاد در تیم و تاکتیک هایمان، بازی را کنترل نکردیم، اما فکر می کنم بازی را کنترل نکردیم. که بعد از گلزنی فن او، دور هم جمع شدیم و توانستیم بازی را تا پایان بازی ادامه دهیم.

هافبک باتجربه آلومینیومی که در این فصل به عنوان شماره 10 این تیم بازی می کند و در مقابل هواداران عملکرد خوبی داشته است، درباره وضعیت تیمش گفت: هدف ما در این دیدار برد بود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. . و ما شرمنده هواداران خود بودیم. تیم ما در نقل و انتقالات تغییرات زیادی داشته است و طبیعی است که کمی زمان نیاز داریم تا خودمان را پیدا کنیم.


سرویس خبر شماره: 1838321
آگوست 23, 1401 @ 7:26 ب.ظ
372

0نقطه نظر

دلم برای این هوس تنگ شده