قلعه جدید فاش شد این بازیکن نمی خواهد در این تیم ملی بازی کند!

غیبت او در دومین اردوی تیم ملی باعث شد که گزارش روزنامه ورزشی منتسب به دولت صحت داشته باشد و سامان قدوس تصمیم بگیرد برای تیم ملی فوتبال ایران بازی نکند.

امیر قلعه نویی پس از حضور در اردوی امروز در خصوص دعوت نشدن سامان قدوس به اردوی تیم ملی گفت: سامان قدوس با توجه به اینکه شرایط خوبی در تیم باشگاهی خود نداشت تصمیم به تغییر تیم گرفت و در این راستا با خراطی و خدا گفته اند».

سامان قدوس متولد سوئد در بزرگسالی تصمیم گرفت برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کند و اگر تصمیم به کناره گیری از بازی های ملی داشته باشد دیگر نمی تواند برای تیم ملی سوئد بازی کند.

به خوبی می دانیم که این نمی تواند بهانه خوبی برای عدم حضور در اردوی تیم ملی باشد. اتفاقا بازیکنی که وضعیت خوبی در تیم باشگاهی ندارد، اگر در اردوی تیم ملی حاضر شود و در مسابقات روز فیفا شرکت کند، بیشتر در بورس قرار می گیرد و راحت تر تیم پیدا می کند. به نظر می رسد باید به این نتیجه برسیم که سامان قدوس دیگر نمی خواهد در تیم ملی فوتبال ایران بازی کند. البته تصمیم او قابل احترام است و باید از عملکرد او در تیم ملی قدردانی کرد. به خصوص زمانی که این بازیکن تصمیم گرفت برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کند، از سوی تیم ملی سوئد به بازی دعوت شد و شاید اگر تیم ملی سوئد را برای بازی انتخاب می کرد، خاطرات بهتری در زندگی ورزشی خود داشت. اما گزینه نهایی سامان بازی در تیم شهر پدری اش بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

چند ماه پیش روزنامه ورزشی منتسب به دولت تیتر زد که سامان قدوس در 29 سالگی تصمیم عجیبی برای فوتبال ملی خود گرفت و این تصمیم برای خداحافظی از بازی های ملی است.