قهرمان جام بین قاره ای به برزیل دعوت شد


سرویس خبر شماره: 1857017
12 دسامبر 1401 ساعت 09:51
932 امتیاز خبر

0نقطه نظر

وی درباره برنامه های آینده این تیم نیز گفت: برنامه ریزی کردیم و به کمیته فوتبال ساحلی ارائه کردیم، کمیته قول داد شرایط را فراهم کند و اردوها را برگزار کند. سه تا چهار اردوی داخلی و یک اردوی خارجی در برزیل داریم و پس از آن قرار است اوایل اسفند امسال رویداد بازی های کیش برگزار شود. با توجه به اینکه در شرایط لیگ نیستیم، بازیکنان همگی تحت نظر هستند و استراحت مطلق ندارند تا بتوانند با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شوند.

توجه داشته باشید که چند بازیکنی که تیم ملی فوتبال ساحلی را در مسابقات جام بین قاره ای دبی همراهی کردند از جمله سعید پارامون، محمد احمدزاده، مصطفی کیانی و… به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی در جزیره قشم دعوت نشدند. علی نادری در مصاحبه خود به این موضوع اشاره ای نکرد و تنها اشاره کرد که چند بازیکن جوان را به اردوی تدارکاتی تیم دعوت کرده تا در آینده از آنها استفاده کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با اعلام علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، این تیم برای برگزاری اردوی تدارکاتی و همچنین برگزاری یک بازی دوستانه به برزیل دعوت شده است.

قهرمان جام بین قاره ای به برزیل دعوت شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ساحلی پس از شکست برزیل در دیدار فینال و قهرمانی جام بین قاره ای که هر ساله با حضور 8 تیم پیشرو در دبی برگزار می شود، تمرینات تدارکاتی خود را در قشم آغاز کرد. . در جهان. . هدف تیم ملی این بار حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی تایلند است.

علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص این اردو به خبرنگار گروه رسانه های این تیم گفت: پس از مسابقات بین قاره ای 2022 که تیم در شرایط بسیار خوبی قرار گرفت و به مقام قهرمانی دست یافت، این اولین اردوی تدارکاتی ما برای حضور است. در مقدماتی جام جهانی، اینجا تایلند است. تعدادی از بازیکنان جوان را به این اردو دعوت کرده ایم تا با شرایط تیم ملی آشنا شوند و در آینده از آنها استفاده کنند. در جزیره قشم شرایط نسبتا خوب است و اردوی خوبی را برگزار می کنیم. باید اردوهای بعدی را برگزار کنیم و با آمادگی 100 درصدی به مسابقات مقدماتی جام جهانی اعزام شویم.