قیدی امروز می تواند تاریخ ساز شود (عکس)


سرویس خبر شماره: 1996655
12 بهمن 1402 ساعت 05:33 |
1.7 هزار |

2نقطه نظر

مهدی قیدی با گلزنی مقابل امارات می تواند در هر سه بازی مرحله گروهی جام ملت ها گلزنی کند.

قیدی امروز می تواند تاریخ ساز شود (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران امروز در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت های آسیا به مصاف امارات می رود. این دیدار از بسیاری جهات برای مهدی قیدی یک مسابقه ویژه محسوب می شود و او می تواند نام خود را در کارنامه تیم ملی ثبت کند.

قیدی که در هر دو بازی ایران مقابل فلسطین و هنگ کنگ گلزنی کرد، تنها ملی پوشی است که در جام ملت های آسیا دو گل زده است. حالا او این فرصت را دارد که به امارات هم گل بزند و نامی برای خود دست و پا کند. او به عنوان دومین بازیکنی که در جام ملت های آسیا گلزنی کرد، در هر سه بازی مرحله گروهی گلزنی کرد.

1982 2004

پیش از این علی دایی در دو دوره متوالی جام ملت های 1996 و 2000 در هر سه بازی مرحله گروهی تیم ملی موفق به گلزنی شده بود و حالا قیدی می تواند نام خود را در کنار اسطوره فوتبال ایران در لیگ امارات قرار دهد.

کلبا ستاره اتحاد که هم تیمی آماده ای در تیم رقیب دارد امروز در شرایطی به میدان می رود که سلطان عادل به دلیل مصدومیت و احتمال دوئل این دو ستاره دیدار مقابل ایران را از دست داد. حضور تیم فرهاد مجیدی در جام ملت های آسیا امکان پذیر است اما اینطور نیست.

اگر قائدی برای سومین بار در جام ملت های آسیا موفق به گلزنی شود، اتفاق غیرمنتظره ای رخ می دهد زیرا اهالی فوتبال فکر می کردند طارمی و آزمون می توانند عنوان آقای گلی ایران را در این دیدارها به دست آورند اما این رکورد در حال حاضر در دست آنهاست.

مجله اخبار فوتبال خارجی