تصمیم مهم در کادر فنی پرسپولیس!


کد اطلاعات: 1996654
3 فوریه 1402 در 5:20 ق.ظ.
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

حضور دستیار و مربی دروازه بان را قبول کنید

شرایط باشگاه پرسپولیس برای حضور سرمربی جدید در این تیم تا حدودی تغییر کرده است.

تصمیم مهم در کادر فنی پرسپولیس!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جدایی یحیی گل محمدی و ولزلی نانکا، باشگاه پرسپولیس دیگر دستیاران یحیی را در کادر فنی این تیم ابقا کرد و تمرینات زیر نظر آنها انجام می شود.

اسمار لوس ویرا، په په لوسادا، محمد عسگری و مهرداد خانبان در روزهای اخیر تمرینات خود را در پرسپولیس انجام داده اند و قرار است در صورت عدم وجود مشکل سیدجلال حسینی نیز به آنها ملحق شود.

در عین حال با توجه به در اختیار داشتن این کادرفنی و قراردادی که با باشگاه دارند، سران پرسپولیس در مذاکره با گزینه های سرمربی این شرط را گذاشتند که سرمربی فقط قرارداد ببندد. و همراه نداشتن دستیار برای پرهیز از این گونه هزینه ها و تعهدات مالی، برای پرهیز بیشتر، اما از طرف دیگر گفته شده است که هیچ مربی با رزومه حاضر نیست به تنهایی در یک تیم جدید کار کند و حتی یک دستیار مورد اعتماد را با خود بیاورید.

1895580

با توجه به این مشکل، اکنون باشگاه پرسپولیس شرایط خود را برای گزینه های جدید تغییر داده و مخالفی با این که گزینه جدید در کنار خود دستیار داشته باشد و به کادرفنی اضافه شود، ندارد. در عین حال پس از جدایی ولسلی نانکا، پرسپولیس نیز به مربی دروازه بان نیاز دارد و این باشگاه به گزینه های در حال مذاکره اعلام کرد که می تواند مربی دروازه بان را با خود به تهران بیاورد.

باید دید در مذاکره و نهایی شدن انتقال گزینه مدنظر پرسپولیس تسریع می شود یا خیر.

مجله اخبار فوتبال داخلی