لیورپول بسیار مشتاق حمله تابستانی برای مهاجم 100 میلیون پوندی است

کمتر از یک هفته از تایید بازگشت مایکل ادواردز به لیورپول به عنوان مدیرعامل فوتبال می گذرد، اما به نظر می رسد که او در حال حاضر اهداف نقل و انتقالاتی را برای تابستان در نظر دارد.

طبق گزارش Football Insider، قرمزها “بسیار مشتاق” هستند تا جمال موسیالا را که مبلغ 100 میلیون پوندی از بایرن مونیخ دریافت می کند، جذب کنند.

اعتقاد بر این است که این بازیکن 21 ساله پیشنهادات برای قرارداد جدید در آلیانز آرنا را رد کرده است، که می تواند تشویق بزرگی برای خواستگاران احتمالی باشد.

این گزارش حاکی از آن است که ملی پوش آلمانی قرار است یکی از اولویت های ادواردز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشد زیرا او برای دوران پس از یورگن کلوپ در آنفیلد آماده می شود.

بیشتر بخوانید: “او در آنجا چه دید؟” – کارشناس باور نمی کرد بازیکن 140 هزار پوندی لیورپول مقابل منچستریونایتد چه کرد

بیشتر بخوانید: (ویدئو) یان رایت از بازیکن 120 هزار پوندی لیورپول که یکشنبه 7 برابر مالکیت توپ را از دست داد انتقاد کرد.

پیوندهای نقل و انتقالاتی مربوط به موسیالا و لیورپول مدتی است که در حال انجام است، اگرچه سلسله مراتب قرمزها نمی تواند با فرم فعلی این بازیکن جوان شگفت زده شود.

او دو گل به ثمر رساند و گل دیگری را در شکست 5-2 بایرن مقابل دارمشتات در آخر هفته به ثمر رساند و عملکرد او باعث شد تا مدیرش توماس توخل او را به عنوان یک «تفاوت‌ساز» در تیم توصیف کند (فوتبال بایرن).

این تعداد گل های این بازیکن 21 ساله را به 5 گل و 4 پاس گل در 5 بازی اخیر خود در بوندس لیگا (Transfermarkt) رسانده است.

گفته می شود موسیالا به دنبال افزایش دستمزد در بایرن است، چیزی که ممکن است برای غول های مونیخی غیرممکن باشد. اگر این بن‌بست ادامه پیدا کند، وضعیت می‌تواند به سود لیورپول باشد، اگرچه همین امر را می‌توان در مورد دیگر خواستگاران مطرح نیز گفت.

ادواردز با توجه به کار قبلی خود در آنفیلد، به عنوان یکی از زیرک ترین اپراتورهای بازار نقل و انتقالات شهرت دارد، بنابراین وقتی ظاهراً بازیکن آلمانی را در اولویت تابستان قرار داده است، می توانیم تصور کنیم که بازیکن مورد نظر چیزهای زیادی برای ارائه دارد. به قرمزها

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: آینده مایکل ادواردز، آخرین قرارداد لیورپول، موسیالا به آنفیلد و خیلی چیزهای دیگر!

https://www.empireofthekop.com/2024/03/18/musiala-liverpool-transfer-priority-edwards/ منبع: