مارتینو: فقط کمی از دست دادیم و از مسی گل دریافت کردیم


سرویس خبر شماره: 1855808
6 دسامبر 1401 در 01:58
1.4K |

0نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، مکزیک که در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر مقابل لهستان به تساوی بدون گل رضایت داد، امشب در دومین بازی خود مقابل آرژانتین با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا شانس خود را برای صعود از این گروه کاهش دهد. .

جرارد مارتینو سرمربی مکزیک که بعد از این دو بازی حتی موفق به گلزنی هم نشده است در دقایق اخیر با انتقاد شدید رسانه های مکزیکی مواجه شده است. اما در مصاحبه بعد از بازی، او گفت که تیمش هنوز شانس صعود دارد و در حالی که این شانس وجود دارد نباید ناامید شود و باید به تلاش ادامه دهد.

مارتینو در پایان بازی امشب در جمع خبرنگاران گفت:

روی گل مسی فقط کمی کم آوردیم
روی گل اول آرژانتین، فقط کمی از دست دادیم. مسی اگر به او فرصت بدهید در کمتر از پنج دقیقه کار شما را تمام می کند. اما فکر می کنم به مسی فضا ندادیم. بله، موقع گلزنی هم از فضای کمی که اشتباه ما به او داد استفاده کرد. بازی ما خوب پیش می رفت اما گل های آرژانتین به کلی بازی را تغییر داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ما شانس داریم؛ ناامیدی فایده ای ندارد
تا فرصت دارید باید تلاش کنید. در بازی بعدی با عربستان بازی داریم و باید گل بزنیم. طلسم گل نخوردن ما باید شکسته شود. فوتبالیست های ما عادت کرده اند چند بازی را با شکست زندگی کنند اما آنها را فراموش کنند و دوباره تلاش کنند تا موفق شوند. این نگرش درست نسبت به فوتبال است. ولی میدونم سخته برد 2-0 لهستان برای ما بد بود.

جرارد مارتینو، سرمربی مکزیک پس از باخت مقابل آرژانتین گفت، باید تا زمانی که فرصت هست تلاش کرد و ناامید نشد.

مارتینو: فقط کمی از دست دادیم و از مسی گل دریافت کردیم