مازیار زارع: من خودم بچه همین سکوها هستم

زارع درباره کلیپ گفتگوی خود با بازیکنان ملوان و تاثیر آن توضیح داد: واقعیت این است که من آنقدرها را قبول ندارم. هر آنچه امروز به دست آمده، به دست همین بازیکنان بوده است و آنها هستند که بارها به من انگیزه می دهند و وظیفه خودم می دانم که آنها را به درستی راهنمایی کنم. یعنی من اصلا تنها نیستم و همه همکارانم شبانه روز کار می کنند. نمی توانم قبول کنم که به بچه ها انگیزه بدهم، این صحبت هایی است که باید با بچه های تیم داشته باشم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پیروزی گله ای از ملوان در دیدار سرنوشت ساز مقابل استقلال خوزستان و حفظ برتری، مازیار زارع سرمربی ملوان در نشست خبری حاضر شد و درباره بازی تیمش گفت: این پیروزی را به همه شما تبریک می گویم. هرچند خیلی سخت اما نرم به دست آمد.به نظرم از آن بازی هایی بود که تیم استقلال خوزستان خیلی خوب کار کرد و واقعا به تیم ما فشار آورد، تیم پر جنب و جوش و قابل احترامی بود.بچه های ما خوب بازی کردند مخصوصا در نیمه اول هرچند در نیمه دوم هم موقعیت هایی داشتیم.به آقای مهابادی برای تیم بزرگی که ساختند تبریک می گویم.خیلی خوشحالم که بالاخره توانستیم 3 امتیاز را بگیریم چون برای ما بسیار حیاتی و مهم بود.

مازیار زارع در پاسخ به ادعای تیمش در لیگ برتر گفت: نمی‌توانیم کتمان کنیم که برای صعود به لیگ برتر می‌جنگیم و خدا را شکر می‌کنم که بازیکنانم آنقدر تشنه پیروزی هستند که عقب‌نشینی نمی‌کنند. نه ; دوره قهرمانی همچنان ادامه دارد و چیزی تمام نشده است.

وی درباره بازی بعدی تیمش مقابل مس کرمان گفت: در لیگ یک همه بازی‌ها سخت است، به هیچ وجه نمی‌توان گفت که این یا آن تیم اول و دوم یا انتهای جدول است. همه بازی های لیگ سخت است و بازی هفته آینده هم مثل همه بازی ها سخت است و در هر صورت ما بهترین تیم جدول هستیم و در همه بازی ها با تمام وجود بازی می کنیم. قطعا تیم های مقابل ما دغدغه های خاص خود را بابت کیفیت بچه های تیم ما دارند، ما با روحیه و انگیزه زیادی خواهیم جنگید و در تمام مسابقاتی که در آن شرکت می کنیم به چیزی جز 3 امتیاز فکر نمی کنیم.

سرمربی ملوان بندرانزلی قبل از شروع بازی از حضور پرشور هواداران تیمش در ورزشگاه قدردانی کرد.

سرمربی ملوان در پایان از شاگردانش تمجید کرد و گفت: آن ها در تمرینات آنقدر با انگیزه هستند و با اشتیاق کار می کنند که هر مربی را به هیجان می آورند تا با شور و انگیزه با آنها صحبت کند. بدون شک این موفقیت به هیچ وجه تمام نشده و ادامه دارد، بنیانگذاران این بازیکنان خوب ملوانانی هستند که از روحیه روحی و حرفه ای خوبی برخوردارند، اما حالا بهتر است زیاد درباره این مسائل صحبت نکنیم و انشالله پایان فصل خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی ملوان با بیان خاطره ای از دوران جوانی خود توضیحات خود را درباره حضور تماشاگران تکمیل کرد و گفت: فکر می کنم اولین بازی مهران احمدی بود که گفت، یادم هست 17-18 سال پیش که می خواستیم خودمان را گرم کنیم، بازی کردم. ورزشگاه پر بود؛ حالا بعد از این همه سال ندیده بودم مردم در زمان گرم کردن بیایند که در بازی با استقلال خوزستان گذشت و مردم ورزشگاه را پر کردند، واقعا جای خوشحالی است، حمایت بی نظیری کردند. به بچه ها و با توجه به تیم بسیار استقلالی خوزستان که در نیمه دوم هم به ما فشار آوردند، مطمئنم حمایت آنها بی تاثیر نبود.

زارع با اشاره به حضور تماشاگران گفت: امیدوارم مردم لذت ببرند واقعا جو عجیبی در ورزشگاه بود و امیدوارم 3 امتیازی که به دست آمد مردم را خسته کرد.

سرمربی ملوان از حضور تماشاگران در انزلی استقبال کرد و توضیح داد: ما به چنین فضایی عادت کرده ایم، از بچگی و بزرگ شدن همیشه در این فضا بوده ایم، از همان سکوی لبه انزلی آمده ایم. خط و واقعاً خوب است؛ “به هر حال ما حمایت زیادی از مردم دیدیم، آنها همیشه پشت تیم بودند و از آن حمایت کردند. متأسفانه 2-3 سال نتوانستند به استادیوم بیایند وگرنه ما چنین چیزی داریم. جو ورزشگاه هر سال بود و مردم می آمدند و از ما حمایت می کردند.


سرویس خبر شماره: 1819453 |
24 فروردين 1401 ساعت 12:26 |
6 |

0نظرات

جو ورزشگاه فوق العاده بود.