مربی سابق منچستریونایتد کایران مک کنا همچنان به تاثیرگذاری خود ادامه می دهد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

شهرت کایران مک کنا به عنوان یک مربی همچنان به شکوفایی ادامه داده است زیرا سرمربی سابق منچستریونایتد ایپسویچ تاون را از مبارزان لیگ یک به اوج صعود به لیگ برتر رساند.

اتلتیک به بررسی داستان موفقیت مرد سابق یونایتد پرداخته است.

این مربی جوان در سال 2016 با شهرتی قوی به اولدترافورد آورده شد و رئیس سابقش، اوله گونار سولسشر، او را تحسین کرد و این مربی 37 ساله را به عنوان “کامل ترین و تحلیلی ترین، گام به گام، فرآیند” توصیف کرد. مربی محوری که با او کار کرده ام.

با وجود این، بازیکن ایرلندی شمالی اغلب از سوی هواداران یونایتد مورد انتقاد قرار می گرفت و به نظر نمی رسید در دوران حضورش در این باشگاه احترام کاملی برای رختکن یونایتد قائل باشد. برخی از بازیکنان از رویکرد “معلم خشک مدرسه” او ناراضی توصیف شدند.

با این حال، از زمان پیوستن به ایپسویچ در سال 2021 برای تصاحب اولین پست مدیریتی ارشد خود، او به گذشته نگاه نکرده است.

موم اتلتیک در مورد شهرت مدیر به عنوان یک “سرگرم کننده بی امان” است که “مدیر تاثیرگذاری” است زیرا “ایپسویچ در حالی که فوتبال سرگرم کننده بازی می کند برنده می شود. گل هایی در مرگ، مبارزه های دراماتیک و حملات فزاینده وجود دارد که مارک فوتبال او را مشخص می کند.

در واقع، از شروع فصل گذشته، “هیچ مربی در چهار لیگ برتر فوتبال انگلیس امتیاز بیشتری نسبت به بازیکن ایرلندی شمالی کسب نکرده است، زیرا تیم سافولک به دنبال ترفیع های متوالی است”.

جالب اینجاست که مک کنا در این بازه زمانی 27 امتیاز بیشتر از پپ گواردیولا در سیتی کسب کرده است. بله درست است که در لیگ یک و چمپیونشیپ هشت بازی بیشتر از لیگ برتر انجام می دهند. با این حال، اولسترمن هنوز هم تحت تأثیر قرار می‌گیرد، زیرا او با امتیاز 2.13 در هر بازی سوم است. درست جلوتر از یورگن کلوپ و تنها پشت سر میکل آرتتا و گواردیولا. شرکت بدی نیست.

یکی دیگر از شاهکارهای چشمگیر مربی سابق یونایتد این است که او همچنین توانسته جو و فرهنگ باشگاه را تغییر دهد.

زمانی که او به باشگاه رسید، پسران تراکتورسازی آمار گل‌های مورد انتظار زیادی را هم زیر نظر پل لمبرت و پل کوک داشتند، اما، در مقابل، مک‌کنا «به زمین زده و سرعت ایپسویچ خود را ندیده است، حتی در حالی که در یک مسابقه شرکت کرده‌اند. بخش بالاتر این فصل».

این احتمالا یکی از بزرگترین دستاوردهای سرمربی سابق یونایتد است. این یک چیز است که در یک دسته پایین تر به این شکل بازی می کند، اما انتقال موفقیت آمیز سبک پرخطر فوتبال او به لیگی بسیار قوی تر قابل تحسین است.

پورتمن رود تکامل سبک بازی را دوست داشته است و آن را “الکتریکی” توصیف کرده‌اند و با مارک هیجان‌انگیز فوتبال در مقایسه با سبک بی‌نظیر مربیان قبلی احیا شده است.

در نتیجه، او به‌عنوان «مطمئناً هیجان‌انگیزترین مربی جوان در انگلیس» شناخته می‌شود و اگر ایپسویچ نتواند به طور خودکار یا از طریق پلی‌آف در این فصل صعود کند، همچنان می‌تواند سال آینده در لیگ برتر به پایان برسد.

عامل دیگری که مدیر را متمایز می کند، قدرت او در انتقال پیامش است. بازیکنان او از تاثیرگذاری او در توضیح تاکتیک‌ها صحبت می‌کنند و هر کدام به وضوح نقش خود و هم تیمی‌هایشان را مشخص می‌کنند. این تفاهم بین بازیکنان با تماشای هر یک از گل های متعدد و هیجان انگیز دفاع به حمله ایپسویچ که بسیار معمولی از سبک بازی مک کنا هستند، آشکار می شود.

تیم های کمی می توانند توپ را به سرعت از دروازه بان به سمت حمله پیش ببرند و حریف را در تعقیب سایه ها رها کنند. این نوع هماهنگی و شیمی بین بازیکنان اگر به صورت انفرادی کار کنند اتفاق نمی افتد.

اعضای قدیمی تیم های ایپسویچ مانند کاپیتان سام مورسی و ماسیمو لونگو به ترتیب 32 و 31 ساله نیز از توانایی مک کنا در “یافتن ابعاد جدید” به بازی های خود و ایجاد فرهنگی که همه می توانند آن را بهبود بخشند ستایش کرده اند.

سن کم او 37 ساله نیز از نظر بازیکنان مثبت تلقی می شود زیرا آنها آن را “در ایجاد روابط شخصی مهم” به ویژه با اعضای ارشد تیم می دانند.

چنین پیشرفتی باعث شد که بازیکن ایرلندی شمالی در فوریه زمانی که روی هاجسون را ترک کرد به کریستال پالاس پیوند خورد. همچنین گزارش شد که او اکنون یک “کالای داغ” در بین باشگاه های لیگ برتر است.

حتی برخی پیشنهاد کرده‌اند که در صورت اخراج اریک تن هاگ در پایان کمپین کنونی، سرمربی آماده پر کردن جایگاه داغ اولدترافورد است.

Peoples Person قبلاً استدلال کرده است که نیازی به عجله در قرار ملاقات نیست، زیرا او به زمان نیاز دارد تا پیشرفت کند و ثابت کند که سبک چشمگیرش می تواند در لیگ برتر ریشه دوانده باشد.

با این حال، مک کنا “ریسکی است که برای ایپسویچ به ثمر نشسته است” و هیچ کس نمی تواند بگوید که او نشان نداده است “قادر است تیم میانی جدول را بگیرد و آنها را به یکی از بهترین تیم های کشور تبدیل کند.” برای یک 37 ساله بد نیست.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/27/former-manchester-united-coach-kieran-mckenna-continues-to-impress-278079/ منبع: