هشدار اسکالونی: فقط مسی و دی ماریا قابل تعمیر هستند


سرویس خبر شماره: 2010897
8 آوریل 1403 در 1:17 ب.ظ.
3.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

لیونل اسکالونی پس از پیروزی مقابل کاستاریکا تاکید کرد که تنها جایگاه لیونل مسی و آنخل دی ماریا در کوپا آمریکا تضمین شده است و بقیه بازیکنان باید خود را ثابت کنند.

هشدار اسکالونی: فقط مسی و دی ماریا قابل تعمیر هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فیفادی اسفند ماه به پایان رسید و تیم ملی آرژانتین با پیروزی مقابل کاستاریکا در لس آنجلس به اردوی آماده سازی خود در آمریکا پایان داد.

لیونل اسکالونی در نشست خبری بعد از بازی امروز بر نکته مهمی تاکید کرد و برای بازیکنانش پیام فرستاد. وی در مورد احتمال حضور بازیکنان فعلی در لیست نهایی کوپا آمریکا گفت: در دنیای فوتبال هیچکس نمی داند، حضور در کوپا آمریکا برای هیچکس در تیم تضمینی نیست، فقط جایگاه لیونل مسی و دی ماریا وجود دارد. تضمین شده اند.

وی در مورد وضعیت تیمش گفت: تیم بسیار پخته و با تجربه ای را دیدم، چون مشکلاتی داشتیم، از مسابقه عقب افتادیم و تیم در وقت دوم 20 یا 25 دقیقه خیلی خوب کار کرد، خوشحالم. در این مورد زیرا با این نوع مسابقات ما با یکدیگر رقابت خواهیم کرد و این به ما کمک زیادی خواهد کرد.

2004772

اسکالونی در مورد کاستاریکا گفت: “ما دیدیم که آنها چگونه در کاستاریکا بازی کردند.” “آنها اعتبار خود را دارند و رقابت خواهند کرد. همانطور که همیشه می گویم، هیچ رقیب آسانی وجود ندارد.”

اسکالونی در مورد گزینه های هافبک با انزو فرناندز، الکسیس مک آلیستر، لو سلسو، لئاندرو پاردس گفت: “تیم همیشه هافبک های زیادی داشته است، بازیکنانی با پاهای خوب. ما همیشه آنها را در اختیار داریم، در این مورد، اسکوئیل پالاسیوس. نیامد، گیدو رودریگز غایب است. تیاگو آلمادا نیز با تیم زیر 23 سال در اردو حضور داشت. ما به خوبی پوشش داده شده ایم. اگر عملکرد کسی کاهش یابد، شخص دیگری آماده بازی است. هیچکس نباید آرام باشد چون بازیکن داریم ما بهترین را انتخاب می کنیم. »

مجله اخبار فوتبال خارجی