معرفی خامس با پیراهن شماره 10 المپیاکوس (تصویر)

المپیاکوس که چند سال پیش کریم انصاری فرد را به خدمت گرفت، حالا یکی از مهم ترین نقل و انتقالات سال های اخیر فوتبال یونان را به ثبت رسانده و با این ستاره کلمبیایی شانس اول قهرمانی در سوپرلیگ را خواهد داشت.

برای خامس طعنه آمیز است که 8 سال پیش همین روزها پس از به ثمر رساندن بهترین گل جام جهانی راهی رئال مادرید شد و حالا در المپیاکوس یونان چالش حضور در لیگ اروپا را خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

قرمزهای یونان ساعاتی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران خود خواستند شماره ده بعدی تیمشان را حدس بزنند و در حالی که انتظار داشتند این خرید مصادف با نتیجه مطلوب مقابل فرایبورگ باشد، المپیاکوس با نتیجه 3 بر صفر مقابل آلمانی شکست خورد. تیم برای رونمایی از خرید جدید، تحت تأثیر این شکست قرار بگیرید.


سرویس خبر شماره: 1843921
25 سپتامبر 1401 ساعت 00:27
4.3K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

به عبارتی پاداش ویژه یونان در پنجره طولانی تر تابستان باعث شد این باشگاه با شرایط ویژه این خرید را تکمیل کند و خامس که چاره دیگری نداشت به جای حضور در لیگ قطر ترجیح داد در سوپرلیگ یونان بازی کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خامس رودریگز که پس از جدایی از اورتون، فصل گذشته لیگ ستارگان قطر را با پیراهن الریان سپری کرد، به صورت قرضی از این تیم جدا شد و به المپیاکوس یونان پیوست.

قهرمان 47 دوره یونان از خرید جدید خود به عنوان مهم ترین اتفاق نقل و انتقالاتی رونمایی کرد که پنجره تابستانی یونان هنوز بسته نشده است و به همین دلیل موفق به جذب خامس شده اند.

جیمز رودریگز ستاره کلمبیایی به صورت قرضی به المپیاکوس پیوست.

معرفی خامس با پیراهن شماره 10 المپیاکوس (تصویر)