ملی پوش جدید از روسیه آمده است


سرویس خبر شماره: 2010894
8 آوریل 1403 در 12:46 ب.ظ.
4.4K |

2نقطه نظر

سرمربی تیم ملی ایران در دیدار شب گذشته مقابل ترکمنستان بازیکن جدیدی به خدمت گرفت.

ملی پوش جدید از روسیه آمده است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلانوی با بازیکنان زیادی مانند میلاد زکی پور، رضا اسدی، شهریار مقانلو و… روبرو شده است. پارسال برای اولین بار در یک بازی داخلی و دیشب در بازی با ترکمنستان هم این کار را تکرار کرد. و فرصت بسیار خوبی را به محمد قربانی، هافبک جوان و لژیونر ایرانی داد.

محمد قربانی که پس از یک سال و نیم حضور در سپاهان و بازی موثر در خط دفاع و هافبک این تیم، پس از کنار گذاشته شدن از لیست تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا به اورنبورگ روسیه رفت و به دو تیم دعوت شد. دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2026. شب گذشته فرصت حضور در بازی ملی را پیدا کرد.

2004768

این بازیکن 22 ساله که در فصل جاری با انتقال یک میلیون یورویی از سپاهان به اورنبورگ روسیه، علاوه بر عملکرد چشمگیرش در لیگ برتر برای پوشان طلایی اصفهان، یکی از بهترین های لیگ قهرمانان آسیا نیز بود. هفت بازی انجام داد و دو گل زد. او در این دیدار برای تیم ملی ایران نیز پیروز شد.

قربانی پس از رفتن به اورنبورگ در نقل و انتقالات زمستانی، در دو دیدار لیگ برتر روسیه مقابل زسکا مسکو روی نیمکت نشست و در لحظات پایانی مقابل بالتیکا وارد زمین شد، اما در آخرین بازی قبل از فیفا دی در جام حذفی. او حاضر و ثابت بود. او در دیدار مقابل اسپارتاک مسکو یک نیمه داشت که توانست گلزنی کند و با آمادگی به اردوی تیم ایران بیاید و اولین بازی ملی خود را با حضور 70 دقیقه ای مقابل تاجیکستان تجربه کند. .

مجله اخبار فوتبال داخلی