منچستریونایتد مذاکرات طولانی مدت با الخاندرو گارناچو را از سر می گیرد – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد




https://thepeoplesperson.com/2023/01/01/manchester-united-to-resume-long-term-contract-talks-with-alejandro-garnacho-257306/ منبع:

موضوع ستاره های کم کار بود که سرمربی سابق آژاکس آن را اصلاح کرده است. مارکوس راشفورد و دیوگو دالوت نمونه های بارز دست ساز تن هاگ هستند.

گارناچو، آخرین ستاره یونایتد

منچستریونایتد مذاکرات برای تمدید قرارداد آلخاندرو گارناچو را در هفته ها و ماه های آینده از سر خواهد گرفت. 🔴🇦🇷 #MUFC


در گذشته گزارش هایی وجود داشت مبنی بر اینکه دستمزد او با امضای قرارداد جدید ده برابر می شود.

مذاکرات قرارداد گارناچو برای شروع دوباره

مذاکرات برای ماه‌ها ادامه داشته است زیرا منچستریونایتد می‌خواهد گارناچو از قرارداد بلندمدت جدید و افزایش دستمزد راضی باشد. pic.twitter.com/eFsYFnf31J

این بازیکن 18 ساله در مجموع 11 بازی برای تیم بزرگسالان این دوره از رقابت ها انجام داده است، در حالی که دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل دیگر نیز داده است.

این باور رو به رشد وجود دارد که آرژانتینی می خواهد بماند و خود را به عنوان یکی از اعضای اصلی برنامه های تن هاگ در این فصل معرفی کرده است.

فابریزیو رومانو، متخصص نقل و انتقالات، اعلام کرده که شیاطین سرخ در اسرع وقت مذاکرات قرارداد را از سر خواهند گرفت.

هلندی پس از موفقیت در مسیریابی، یک تیم شکسته و پر از دسته و فاقد روحیه پیدا کرد. اکنون یک نگاه به تیم نشان می دهد که یک گروه متحد برای یکدیگر می جنگند.


اریک تن هاگ از زمان انتخاب شدن به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد مجبور به اطفای حریق های زیادی شده است. کار اولیه جذب هوشمندانه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود.