منچستریونایتد که از فروش دونی فن دی بیک ناامید است، می تواند با تخفیف بیشتر موافقت کند – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد


تمایل منچستریونایتد به پرداخت بیش از حد به این معنی است که باشگاه در حال حاضر در وضعیت نامطمئنی از نظر FFP قرار دارد و آنها باید قبل از تمرکز بر جذب، پول جمع آوری کنند.

به همین دلیل است که مالکان جدید INEOS در حال برنامه ریزی برای تسویه حساب گسترده تابستانی با بیش از 10 بازیکن مرتبط با خروج هستند زیرا باشگاه به دنبال جذب بیش از 100 میلیون یورو از فروش است.

یکی از آنها که انتظار می رود در راه خروج باشد، دانی فن دی بیک است که از زمان انتقال 39 میلیون یورویی خود به اولدترافورد در سال 2020، دوران وحشتناکی را پشت سر گذاشته است.

او در دو فصل اول خود تنها 19 بازی را شروع کرد، اوله گونار سولسشر و سرمربی موقت رالف رانگنیک که او را به اندازه کافی خوب نمی دانستند تا بازی ها را به طور مداوم برای باشگاه شروع کند.

طلسم کابوس دانی یونایتد

سرمربی سابق آر. زمانی که اریک تن هاگ به عنوان سرمربی انتخاب شد، فکر این بود که سرمربی سابق آژاکس بتواند از این هافبک همه کاره استفاده کند.

هر دو در آمستردام موفقیت زیادی کسب کرده بودند، با این حال، وقتی تن هاگ در منچستر به میدان رفت، بازیکنی را پیدا کرد که کاملاً از اعتماد به نفس محروم بود و در بیشتر بازی ها مانند یک سایه به نظر می رسید.

تحت هدایت هلندی، این بازیکن 25 ساله در فصل گذشته تنها در 4 بازی شروع کرد و در این فصل تنها 21 دقیقه بازی کرد تا اینکه تصمیم گرفته شود او را به صورت قرضی به اینتراخت فرانکفورت بفرستد و تیم بوندسلیگا این گزینه را دارد که اقامت موقت او را دائمی کند. برای 10 میلیون یورو

اما تا کنون، فان دی بیک تنها چهار بار برای این باشگاه آلمانی شروع کرده است و دینو تاپمولر حتی تا آنجا پیش رفته که او را از ترکیب لیگ کنفرانس یوفا حذف کرده است.

بعید است فرانکفورت به طور دائم با ملی پوش هلندی قرارداد ببندد و طبق اخبار Soccer News، آژاکس ممکن است با یونایتد که ناامید از فروش است، هجوم آورد.

با این حال، غول‌های هلندی حتی حاضر نیستند 10 میلیون یورو برای قهرمان سابق خود خرج کنند و یونایتد می‌تواند برای خلاص شدن از دستمزد ون دی بیک با قیمتی حتی با تخفیف بیشتر موافقت کند.

تصمیم در مورد آینده این هافبک در بوندسلیگا قبلاً گرفته شده است: در فرانکفورت آنها اعتقاد ندارند که بازیکن سابق آژاکس ارزش مبلغ توافق شده 10 میلیون یورویی را داشته باشد.

تخفیف بیشتر

و بنابراین فان دی بیک باید چند ماه دیگر به منچستریونایتد گزارش دهد، اما آنها می خواهند او را در اسرع وقت آزاد کنند.

یونایتد مشتاق فروش ون دی بیک است، تا حدی با توجه به قوانین بازی جوانمردانه مالی و خریدهای احتمالی. مدتی است که آژاکس با انتقالی برای محبوب سابق خود در میان تماشاگران مرتبط بوده است و یوهان کرویف آرنا می تواند از چند تقویت کننده استفاده کند.

ون دی بیک نیز مقرون به صرفه است، زیرا شیاطین سرخ می خواهند ده میلیون یورو از فروش به دست آورند و همچنین به نظر می رسد فضایی برای مذاکره وجود دارد.

سهام Van de Beek به شدت سقوط کرده است و بازگشت به محیط آشنا می تواند به احیای یک حرفه شکست خورده کمک کند.

ارزش فعلی او در بازار 7 میلیون یورو است و به نظر می رسد که یونایتد می تواند با مبلغ مشابهی موافقت کند و در این روند، یک بار دیگر ضربه بزرگی به سرمایه گذاری اولیه خود وارد کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/28/manchester-united-desperate-to-sell-donny-van-de-beek-could-agree-to-a-further-discount-278109/ منبع: