فاضلی: اخراج کردیم و 2 گل زدیم


سرویس خبر شماره: 2010988
9 آوریل 1403 ساعت 04:14
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سرمربی مس کرمان از عملکرد بازیکنان این تیم مقابل آریو اسلامشهر تمجید کرد.

فضلی: اخراج کردیم و 2 گل زدیم

به گزارش “ورش سه”، وحید فاضلی پس از پیروزی 2 بر صفر مس کرمان مقابل آریو اسلامشهر در شرایط سخت ده نفره در دقیقه 43 گفت: خیلی خوشحالیم که در اولین بازی سال جدید توانستیم عیدی خوبی به هوادارانمان بدهیم و مناسب بود قبل از این مسابقه 3 امتیاز را به هوادارانمان تقدیم کنیم، اما در دوره سختی از مسابقات خارج از خانه قرار داشتیم. که به ما اجازه داد در چند بازی پیروز شویم تا دور باشیم.

او ادامه داد: جدا از بازی هفته گذشته که بعد از 9 بازی در خرم آباد مقابل خیبر شکست خوردیم که اصلا فوتبالی نبود، در این مقطع سخت، امتیازات خوبی در زمین حریف بود. بردیم و با سه امتیاز در خانه شرایط خوبی به دست آوردیم. خیلی خوشحالیم که مقابل تیمی پیروز شدیم که خیلی خوب و با برنامه کار کرد.

سرمربی مس کرمان درباره شرایط تیم آریو گفت: این تیم در هفته های گذشته رکورد بسیار خوبی هم از نظر گل زده و هم از نظر امتیازی داشته است، اما جای افتخار برای بازیکنان مس کرمان در این دیدار وجود دارد که با وجود یک بازیکن کمتر، برنامه های تاکتیکی را در این دیدار قرار دادند. رشته. خوب آنها توانستند دو بار از خط دفاعی مستحکم حریف عبور کنند و دروازه این تیم را در آن طرف بسته نگه دارند. تشکر بزرگی از بازیکنان تیم که با وجود داشتن یک شریک کمتر مقابل حریف قدرتمند امروز، 60 دقیقه فوتبال عالی ارائه کردند.

فضلی درباره قضاوت این دیدار گفت: باید صحنه اخراج را دوباره تماشا کنیم، اما در موارد دیگر داور قضاوت خوبی داشت و باید به او خسته نباشید بگوییم.

وی با اشاره به تشویق هواداران مس کرمان در بازی امروز گفت: من در شهرهای مختلف ایران مربیگری کرده ام و به طور قطع می توانم بگویم که مردم کرمان دانش و درک بسیار بالایی از فوتبال دارند و می توانم با تمام وجود بگویم علاقه و علاقه آنها به تیم مس را درک کردم. در روابطم با مردم کرمان. و به همین دلیل است که به معدود افرادی که مخالف ما یا مخالف دیگر مردم هستند توصیه می کنم به خاطر نام بزرگ مس کرمان با همه کرمان ها یکی شوند و به دلیل اختلافات شخصی به نام این تیم حمله نکنند. . منفی خود را به این تیم و نام بزرگش تزریق نکنید تا عواقبی به جا بگذارد. مطمئنم این چند نفر هم از پیروزی های مس کرمان در دل خوشحال هستند و این پیروزی را به آنها تبریک می گویم.

فضلی یادآور شد: هدف ما این است که تیم را در پایان فصل با شخصیت عالی مس کرمان به رتبه ای مناسب برسانیم و تا آخرین دیدار برای این مهم تلاش خواهیم کرد و مطمئن هستیم که جایگاه این تیم فراتر است. . لیگ یک و لیگ برتر که مطمئناً در آینده هم به این مهم دست می‌یابد.

مجله اخبار فوتبال داخلی