ناخوشی ساوتگیت؛ حریف ایران یک هافبک را از دست داد

رسانه های انگلیسی می گویند فیلیپس قطعا دو بازی انگلیس در لیگ ملت های یوفا مقابل آلمان و ایتالیا را از دست داده است و حتی ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.

منچسترسیتی هافبک انگلیسی لیدز را با مبلغ 42 میلیون پوند به خدمت گرفته است، اما او در طول مدت حضورش در این باشگاه سه مصدوم شد. رودری که ملی پوش اسپانیایی است، این فصل در غیاب سیتی به جای فیلیپس برای سیتی بازی کرده است و هافبک انگلیسی در بازگشت به زمین باز هم مصدوم شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اکنون سرنوشت فیلیپس در جام جهانی به تصمیم منچسترسیتی بستگی دارد. اگر باشگاه به این نتیجه برسد که هافبک انگلیسی باید شانه اش را به تیغ جراحی بسپارد، قطعا جام جهانی را از دست خواهد داد.

تابستان گذشته که تیم ملی انگلیس به فینال جام ملت های اروپا رسید، فیلیپس در سه شیرها خوش درخشید و یکی از بازیکنان مهم گرت ساوتگیت بود. او در این فصل مشکل شانه دیگری داشت.

کالوین فیلیپس، ملی پوش انگلیس منچسترسیتی در بازی امروز تیمش مقابل وولوز دچار مصدومیت شد و ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.

ناخوشی ساوتگیت؛  حریف ایران یک هافبک را از دست داد

فیلیپس که در بازی مقابل ولوز در پست هافبک منچسترسیتی بازی کرد، از ناحیه کتف دچار مصدومیت شدید شد.


سرویس خبر شماره: 1844144
26 سپتامبر 1401 @ 9:45 ب.ظ
24.9 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که تیم ملی انگلیس نزدیک به دو ماه دیگر جام جهانی قطر را برگزار می کند و یکی از دیدارهای حساس مرحله گروهی را مقابل تیم ملی کشورمان برگزار می کند. امروز سرمربی سه شیرها خبر بدی دریافت کرد. مصدومیت کالوین فیلیپس یکی از بازیکنانی که اخیرا به تیم ملی دعوت کرده است.