نفت مسجد سلیمان 1 – پرسپولیس 2 را ببینید/لوکادیا یحیی را نجات داد/ قرمزها همچنان به سلطه خود ادامه می دهند

نیمه اول

30 دقیقه: ضد حمله بسیار خطرناک بازیکنان نفت قرار بود گل دوم میزبان را روی جدایی زیبای نریمان جهان به ثبت برساند اما ضربه چیپ این بازیکن با ضربه ای بسیار از بالای دروازه پره پوشان خارج شد. فاصله کم

دقیقه 66: گلسیانی با خطا روی بازیکن نفت کارت زرد گرفت.

Dقیقا 45+3: در لحظات پایانی نیمه اول، لوکادیا دروازه نفت را باز کرد اما کمک داور گل را آفساید اعلام کرد و مردود اعلام کرد.

تیم پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر از ساعت 20 امشب (شنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت و این بازی با برتری 2 بر یک شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

45 دقیقهمیلاد باقری با خطای ضربه سر از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 22: ضربه سر دانیال اسماعیلی فر از روی کرنر رفیعی به بیرون رفت.

دقیقه 54: لوکادیا اولین گل پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک (74 – وحدت حنانوف)، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی (88 – سیامک نعمتی)، سعید صادقی (90 – کمال صغادانیه – سوروش 4)، محمد عمری) و یورگن لوکادیا (88 – حامد پاکدل).

دقیقه 69: یورگن لوکادیا با کنترل خوب توپ در داخل محوطه جریمه و یک حرکت کرنر فوق العاده موفق شد گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند تا قرمزها در نیمه دوم بازگشت خود را تکمیل کنند.

در این بازی سامان نریمان جهان با یک گل زیبا در دقیقه 11 تیم نفت را پیش انداخت اما در نیمه دوم لوکادیا در دقیقه 54 از روی نقطه پنالتی دو گل و در دقیقه 69 به ثمر رساند تا سه امتیاز این بازی را کسب کند. حیاتی. . .

دقیقه 15: حسین شنانی و سروش رفیعی از دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

ترکیب روغن مسجد سلیمان: سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی، پیمان زنجباری، رضا دهقانی (58-علی عبدالله زاده)، میلاد باقری، اسماعیل بابایی و امیرحسین کریمی.

بخش دوم

دقیقه 12: یکی از اعضای کادر فنی نفت مسجد سلیمان کارت زرد گرفت.

دقیقه 74: ضد حمله پرسپولیس با فرار دانیال اسماعیلی فر آغاز شد، سپس توپ به لوکادیا رسید که با یک پاس برگشتی سعید صادقی را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد اما ضربه سهل آن بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 53: فرار لوکادیا پشت محوطه جریمه این بازیکن را تک به تک کرد که این بازیکن در محوطه جریمه با خطای میلاد باقری متوقف شد و داور اعلام پنالتی کرد.

دقیقه 53: باقری با دریافت کارت زرد دوم زمین را ترک کرد.

داور: محمدرضا مهدوی

90+3 دقیقه: حامد پاکدل نیز از کارت های زرد داور در امان نماند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

30 دقیقه: لوکادیا با گرفتن توپ پشت مدافعان نفت خود را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن با برخورد به مدافعان نفت راهی کرنر شد.

نفت مسجد سلیمان 1 - پرسپولیس 2 را ببینید/لوکادیا یحیی را نجات داد/ قرمزها همچنان به سلطه خود ادامه می دهند

دقیقه 11: پاس بلند رضا دهقانی و ضربه سر برگشت به سامان نریمان در پشت محوطه جریمه با ضربه خوب آن بازیکن وارد دروازه پرسپولیس شد تا تیم میزبان به سرعت از کنار قرمزها عبور کند.

دقیقه 23: سعید صادقی نتوانست از موقعیت خوبی دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کند و تاخیر این بازیکن باعث شد تا مدافعان توپ را به او برگردانند.

دقیقه 87: محمد عمری هم از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 23ضربه فنی رضا دهقانی بسیار خطرناک به تیرک دروازه بیرانوند برخورد کرد و به بیرون رفت.

ارتش سرخ با این برد خارج از خانه چهارمین پیروزی متوالی خود را در بیست و دومین دوره جشن گرفت و با 14 امتیاز به صدر جدول رده بندی بازگشت.