منچستریونایتد تیم مورد علاقه من است، هر وقت آنها بخواهند می آیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یاپ استام، مدافع مستحکم و مستحکم فوتبال هلند در پایان هزاره گذشته مورد توجه سرالکس فرگوسن قرار گرفت و راهی منچستریونایتد شد. یاپ استام یک دوران درخشان اما کوتاه در این باشگاه داشت و در سال 1999 سه گانه فراموش نشدنی را به دست آورد. اما این بازیکن به لیگ ایتالیا و تیم هایی مانند لاتزیو و میلان رفت. حالا یاپ استام مدعی شده در صورت علاقه اریک تن هاخ می تواند به این مربی هلندی در کادر فنی منچستریونایتد کمک کند.

یاپ استام گفت: “من هرگز با کادر فنی یونایتد صحبت نکرده ام و تا به امروز هیچ کس به هر دلیلی با من تماس نگرفته است، اما فوتبال همین است. وقتی یک سرمربی جدید می آید، افرادی که او می شناسد، به آنها اعتماد می کند و آنها به آنها اعتماد می کنند. می تواند به او کمک کند، او از کادر مربیگری خود استفاده می کند، اما همانطور که در گذشته گفته ام، یونایتد باشگاه مورد علاقه من است.

یاپ استام، برنده سه دوره منچستریونایتد، از کادر مربیگری اریک تن هاخ، سرمربی جدید، استقبال کرد.

منچستریونایتد تیم مورد علاقه من است، هر وقت آنها بخواهند می آیم

من در آنجا به عنوان یک فرد و به عنوان یک بازیکن بزرگ شدم، آنها از من بازیکن قوی تری ساختند و این چیزی است که الان هستم. من همچنین به این باشگاه کمک کردم تا تاریخ ساز شود و اگر آنها به من نیاز داشته باشند و اگر بتوانم به کادر فنی منچستریونایتد کمک کنم، همیشه در خدمت آنها هستم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1843090
19 سپتامبر 1401 @ 10:02 ب.ظ
13.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر