نقشه عجیب مالک چلسی برای حفظ ستاره های جوان

علاوه بر این، تاد بولی به دنبال تمدید قرارداد با ستاره هایی مانند میسون مونت، ریس جیمز و آرماندو روجا است. انتظار می رفت قراردادهای 6 ساله جدیدی به آنها پیشنهاد شود که قابل تمدید برای یک سال دیگر است.
این در حالی است که بازیکنانی مانند ریس جیمز و میسون مانت از جمله ستارگان نسل جدید فوتبال انگلیس هستند و بسیاری از باشگاه‌ها در سرتاسر اروپا مشتاق به عقد قرارداد با آنها هستند و مشخص نیست که آیا آنها مایل به تمدید قرارداد خود هستند یا خیر. زمان طولانی.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، با الگوبرداری از باشگاه های آمریکایی، به امضای قراردادهای بلندمدت با ستاره زیر 25 سال این باشگاه فکر می کند.


سرویس خبر شماره: 1838701
25 آگوست 1401 @ 10:38 ب.ظ
17.2 هزار |

هفتنقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فوتبال انگلیس معمولا باشگاه ها با ستاره های جوان قراردادهای 5 ساله امضا می کنند، اما طبق گزارش دیلی میل، مدیران جدید چلسی به دنبال امضای قراردادهای 7 ساله با بازیکنان جوان این حوزه هستند. حرکتی که در فوتبال انگلیس رایج است، بسیار غیرعادی است.
البته نشانه هایی از این سیاست جدید در تابستان امسال مشاهده شده است. چلسی با مارک کوکوریا 24 ساله قراردادی 6 ساله امضا کرد، در حالی که کارنی چوکوومکا که از استون ویلا به چلسی پیوست، قراردادی 6 ساله امضا کرد.