نوانری قرارداد حرفه ای امضا می کند، اکنون چالش آغاز می شود …

صبح.

همانطور که منتظر کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا هستیم، آماده سازی بازی یکشنبه به طور جدی از هم اکنون آغاز می شود. این آخر هفته تا حدودی همه چیز را در بر می گیرد. هر کار دیگری که انجام می دهید، هر چقدر هم که حواس شما پرت شده باشد، ذهن شما همیشه به ساعت 4.30 بعد از ظهر یکشنبه (یا به وقت محلی معادل شما) منحرف می شود.

پیش بینی کنفرانس مطبوعاتی من وقتی صحبت از مصدومیت به میان می‌آید، میکل آرتتا در این مورد می‌گوید: «چند تردید داریم، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم فردا چطور هستند. ما یک جلسه دیگر داریم، بنابراین امیدوارم که آنها بتوانند آن را انجام دهند.

سوالاتی در مورد میکل و پپ، و شاید پپ و میکل وجود خواهد داشت، و علیرغم اینکه از او پرسیده شده که کار کردن در کنار گواردیولا چقدر آموخته است، از او می پرسند که چقدر کار در کنار گواردیولا را یاد گرفته است. فراتر از آن، موضوع در مورد چالش زیبایی است که در بازی یکشنبه با آن روبرو هستیم و اینکه من سیتی چقدر خوب است، اما بیایید ببینیم چه چیزی ظاهر می شود.

در همین حال، به دور از همه اینها، اتان نوانری هفته گذشته 17 ساله شد و به این ترتیب او را قادر ساخت اولین قرارداد حرفه ای خود با این باشگاه را روی کاغذ بیاورد. همیشه چیز مطمئنی نبود، زیرا او از جاهای دیگر پیشنهاد داشت. جالب است بدانید که گزارش های اخیر حاکی از آن است که آرسنال برای جذب بازیکنان جوان از باشگاه های دیگر مقداری پول خرج می کند. ما قبلاً مدافع برایدن کلارک از وولوز و سیداچ اونیل 15 ساله، ملی پوش جوانان ایرلند شمالی که از لینفیلد آمده است، قرارداد بسته ایم.

اما این اساساً همان کاری است که سایر باشگاه‌ها سعی کردند با نوانری انجام دهند، به ویژه منچسترسیتی که مدتی است به این روش عمل می‌کند و جیب‌های عمیقی برای تشویق بازیکنان و مهم‌تر از همه، والدین دارد. اولین بازی نوانری در آرسنال به عنوان یک نوجوان 15 ساله در پایان پیروزی 3-0 مقابل برنتفورد در سال 2022 قطعا تا حدی تاکتیکی از سوی باشگاه بود. او ممکن است به دلیل برخی مصدومیت ها روی نیمکت باشد، اما این نیز راهی برای متقاعد کردن او بود که مسیر وجود دارد. او در پایان پیروزی 6-0 مقابل وستهم در ماه فوریه، دوباره کمی زمان بازی به دست آورد، و با وجود اینکه با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم، انتظار ندارم بازی بیشتری از او در این فصل ببینم، اما بدیهی است که او کسی است که می تواند این بازیکن را حفظ کند. چشم بر

به عنوان مثال، تابستان امسال ممکن است فرصتی برای او و برخی بازیکنان جوان دیگر باشد. با برگزاری تورنمنت های بین المللی، تیم های پیش فصل احتمالاً توسط استعدادهای آکادمی تقویت می شوند، و او یکی از چراغ های درخشان ما است، پس انتظار دیدن او را در تور ایالات متحده داشته باشید، و چه کسی می داند پس از آن؟!

وی در امضای قرارداد خود گفت:

خوشحالم که بالاخره بعد از این همه تلاش سخت در طول سالیان متمادی به این مرحله رسیدم. این یک لحظه افتخار برای من و خانواده ام است که بالاخره اینجا هستیم، بنابراین خوشحالم و آماده ادامه کار هستم.

من می‌خواهم به سمت تیم اصلی فشار بیاورم، تا جایی که می‌توانم از بازیکنان تیم اصلی تجربه کسب کنم و در هر بازی که بازی می‌کنم تا آنجا که می‌توانم گل بزنم و فقط به فشار آوردن ادامه دهم. من فقط به کار خود ادامه می دهم و زمانی که فرصت هایی به من داده می شود بهترین کار را انجام می دهم.

واقعیت برای بازیکنان جوان در آرسنال اکنون این است که برای ورود به این تیم، باید کمی خاص باشید. این چیزی است که زمانی اتفاق می افتد که سطح بالا می رود و شما برای کسب عنوان رقابت می کنید. وقتی به این نگاه می کنید که چگونه فردی به استعداد امیل اسمیت رو در کنار راه افتاده است، چیزهای زیادی در مورد چالش پیش روی نوانری و نسلش به شما می گوید، اما این نیز باید باشد. کرم باید تا اوج بالا برود، بنابراین او می تواند تمام این پتانسیل ها را برآورده کند و ردپای بوکایو ساکا را دنبال کند که همان پیشرفت را داشت اما محکم خود را به گونه ای تثبیت کرد که برخی از دیگران کاملاً قادر به انجام آن نبودند.

برای مطالعه بیشتر امروز صبح، اندرو آلن مطلبی در مورد ادامه بازداشت اوان گرشکویچ هوادار آرسنال در روسیه دارد. او اکنون یک سال است که در بازداشت به سر می‌برد و پایانی در آن دیده نمی‌شود، پس لطفا بخوانید.

ما پوشش کنفرانس مطبوعاتی را در Arsblog News خواهیم داشت و فعلاً من یک Arsecast کاملاً جدید را به شما می‌گذارم که منتظر بازی بزرگ یکشنبه با اندرو و لوئیس است. گوش دادن شاد.

PS – فراموش کردم برندگان مسابقه تی شرت بن وایت را اعلام کنم، بنابراین این کار را در روز دوشنبه Arsecast Extra انجام خواهم داد!

https://arseblog.com/2024/03/nwaneri-signs-a-professional-contract-now-the-challenge-begins/ منبع: