نگرانی نیوکاسل از مصدومیت ستاره برزیلی

اگر ستاره برزیلی نیوکاسل مدت زیادی از زمین مسابقه دور باشد، کلاغ ها با شرایط سختی روبرو خواهند شد. نیوکاسل شنبه هفته آینده به مصاف کریستال پالاس می رود و به سه امتیاز از آن بازی نیاز دارد تا شانس خود را برای ماندن در جمع چهار تیم برتر افزایش دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1864911
25 ژانویه 1401 @ 8:26 ب.ظ
1.2 هزار |

0نقطه نظر

در نیمه اول این بازی بود که گامارش از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد. در همان نیمه، تیم پزشکی نیوکاسل دو بار وارد زمین شد تا به او رسیدگی کند. گیمارش با وجود اینکه مشخص بود درد دارد به بازی ادامه داد اما در نهایت در حالی که لحظاتی به پایان نیمه اول باقی مانده بود با چشمانی گریان به نیمکت تیمش اشاره کرد که دیگر قادر به ادامه کار نیست. .

1791922

واکنش گامرش نشان می دهد که مصدومیت او به احتمال زیاد جدی است. تاکنون هیچ اطلاعاتی از شدت مصدومیت و مدت غیبت او در زمین مسابقه منتشر نشده است.

برونو گیمارش ستاره برزیلی نیوکاسل در دیدار امشب تیمش مقابل فولام دچار مصدومیت شدید شد و با چشمانی گریان زمین را ترک کرد.

نگرانی نیوکاسل از مصدومیت ستاره برزیلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در جریان دیدار امشب نیوکاسل و فولام که در خانه نیوکاسل در سنت جیمز پارک برگزار شد، با به صدا درآمدن سوت نیمه اول، چند بازیکن کروز از جمله جولینتون و شان لانستف سعی کردند هم تیمی برزیلی خود را آرام کنند. برونو گیمارش چون با چشمانی اشکبار و غمگینی در حال ترک زمین این ورزشگاه بود.

1791921