هدیه ویژه نکونام به استقلال/چرا کارشناسان می گویند این تیم بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد؟



در پایان هفته بیست و یکم استقلال با 3 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس پیشتاز است و با توجه به اینکه 9 هفته تا پایان مسابقات باقی مانده است، احتمال وقوع همه چیز وجود دارد و نه تنها پرسپولیس. اما سایر تیم هایی که برای قهرمانی رقابت می کنند حق دارند شانس قهرمانی خود را در نظر بگیرند و هفته های آخر را با این انگیزه دنبال کنند.

اما برخی از کارشناسان فوتبال معتقدند در بین تیم های حاضر در لیگ برتر، آبی ها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند و این تنها به دلیل اختلاف سه امتیازی پرسپولیس نیست.

کارشناسان فوتبال می گویند استقلال ویژگی کمی از تیم های رقیب است. که او حتی در روزهای بد نیز به دشمن نبازد. برنده یا برابر است. این شکل از بازی را در بازی دربی دیدیم. استقلال مالکیت چندانی نداشت اما با یک امتیاز زمین را ترک کرد. در بازی با هواداران هم همینطور بود. در حالی که میزان مالکیت و مالکیت توپ برای تیم میزبان بیشتر بود، این استقلالی ها بودند که با نتیجه 1-0 برنده زمین مسابقه را ترک کردند.

جدای از این نکته مهم دیگری که کارشناسان فوتبال ایران به آن اشاره کرده اند این است که استقلال خوب دفاع می کند. استقلال با 10 گل زده بهترین خط دفاعی لیگ برتر را دارد. محمد تقوی یکی از کارشناسان فوتبال می گوید: می توان جواد نکونام را به لطف سبک بازی دفاعی استقلال وزیر اقتصاد کرد!

علاوه بر این نباید فراموش کرد که استقلال از ابتدای فصل تاکنون تنها یک شکست در لیگ برتر داشته است و کمتر دیده می شود که روند سینوسی داشته باشد.

سخت کوشی که بی شک هدیه جواد نکونام به استقلال است تا اینجای کار بیشترین نقش را در هدایت استقلال داشته و در صورت پیروزی این تیم این جام را مدیون نظرات و تفکرات سرمربی او هستند. این تیم از ابتدای فصل از نگاه مهره دست و پنجه نرم کرد تا جایی که باشگاه در ابتدای فصل اعلام کرد در صورت کسب عنوان چهارمی لیگ برتر جواد نکونام همچنان از او حمایت خواهد کرد. .

این مطلب را نیز بخوانید: خبر خوش برای استقلالی ها/ انسداد اروپا برطرف شد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال