همه چیز به نفع پوما بود/ بارسلونا به دنبال سود کوتاه مدت است

آخرین خبر از کاتالونیا حاکی از آن است که خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در حال بررسی فسخ قرارداد خود با نایک است تا پیشنهاد پوما را بپذیرد. این برند آمریکایی پوشاک ورزشی دو دهه است که با بارسلونا همکاری می کند، اما بلوگرانا به دنبال یک معامله بهتر و پرسودتر است.

چند ماهی بود که شایعاتی مبنی بر نارضایتی بارسلونا از نایک به گوش می رسید. بارسلونا در ابتدا از پیشنهاد پوما برای تحت فشار قرار دادن نایک برای بهبود شرایط قرارداد حمایت مالی خود استفاده کرد، اما اکنون بیش از هر زمان دیگری به جدایی از نایک نزدیک شده است. به گزارش اسپورت، هدف لاپورتا فسخ قراردادش با نایک است. نکته حائز اهمیت این است که پوما آماده پرداخت پاداش امضای 100 میلیون یورویی است و این پول می تواند کمک زیادی به حل مشکلات فعلی باشگاه و همچنین پوشش جریمه فسخ قرارداد نایکی که بین 40 تا 50 میلیون یورو برآورد می شود، داشته باشد. .

پوما معتقد است که بارسلونا تاج جواهرات برنامه رشد آن برای تسلط بر بازار پوشاک ورزشی خواهد بود. برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه به دلیل قدرت و کانال های توزیع، ترجیح می دهند قرارداد فعلی با نایک را حفظ کنند. برخی دیگر ترجیح می دهند برای کسب درآمد بیشتر با یک برند کوچکتر شریک شوند.

وضعیت مالی بارسلونا باعث شده است تا آنها به دنبال هر فرصتی برای کسب درآمد باشند و تعجب آور نخواهد بود اگر آنها در نهایت با معامله ای موافقت کنند که در کوتاه مدت سود بیشتری برای آنها به همراه داشته باشد.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی