“وحشتناک” تحت رهبری جرارد، کوتینیو “بسیار ضعیف” و چرا دیدار ویلا و لیورپول نزدیک خواهد بود – لیورپول اف سی

لئون بیلی اجمالی از جادو نشان داده است، اما مشکلاتی با ثبات و تناسب اندام دارد.

دنی اینگز بالاخره کفش های گلزنی خود را پیدا کرد و در زمان های مهم ظاهر می شود، در حالی که اشلی یانگ یک مدل حرفه ای است و سال ها را با بازی های عالی پشت سر گذاشته است.

مختلط.

او مربی بسیار خوبی است که افتخارات اروپایی را با دو باشگاه مختلف کسب کرده و در عین حال سه تیم را به فینال رسانده است و باید در بازار نقل و انتقالات نفوذ داشته باشد تا بتوانیم در ژانویه تقویت کنیم.

چقدر از انتصاب امری راضی هستید؟

خیلی خوشحال.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 29 اکتبر 2022: ترنت الکساندر-آرنولد (L) و محمد صلاح از لیورپول قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و لیدز یونایتد در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

زمان نشان خواهد داد.

با نگاهی به روز باکسینگ، نبردهای کلیدی در کجا برگزار خواهند شد؟

لوئیس دیاز را خیلی دوست دارم.

قرمزها روز پنجشنبه با شکست در جام اتحادیه مقابل من سیتی به بازی بازگشتند، اما تعهدات لیگ در این فصل اولویت دارند.

قرار گرفتن در رده ششم جدول و 15 امتیاز کمتر از رتبه اول پس از تنها 14 بازی، گویای فصلی است که لیورپول در حال گذراندن آن است، اما من مطمئن هستم که آنها بهتر خواهند شد.

آیا بازیکنانی در این فصل درخشیده اند یا به خصوص ضعیف بوده اند؟

سمت چپ استون ویلا در مقابل جناح راست لیورپول می تواند برای تصمیم گیری در مورد نتیجه بازی باکسینگ دی باشد.

خیلی فقیر

ویلا تا سال 2026 آماده است و 125 هزار پوند در هفته به او می پردازد. عالی…

در مورد لیورپول، کمپین آنها را تا به امروز چگونه ارزیابی می کنید؟

ویلا به مهاجمان گسترده اقتصادی نیاز دارد، بنابراین دیاز یا جوتای مصدوم نیز انتخاب من خواهند بود.

با شروع کار، با طرفدار و نویسنده ویلا کریپی کوک صحبت کردیم (@CrippyCooke) برای شنیدن همه چیز در مورد فصل تا به امروز، امری، قرمزها و موارد دیگر.

جای تعجب نیست که بارسلونا ناامید بود که به میزان قابل توجهی کمتر از آنچه که پرداخت می کرد پول نقد کند.

قبل از اینکه امری جایگزین جرارد شود، دیگن بهترین فصل را برای ویلا سپری نمی کرد، اما ممکن است اکنون مطمئن تر از حفظ آنها باشد.

استون ویلا 1-1 لیورپول.

نزدیک خواهد بود.

شروع فصل استون ویلا را چگونه ارزیابی می کنید؟

آنها در صورت پیروزی در بازی خود تنها چهار امتیاز با هم فاصله خواهند داشت و من از دیدن نیوکاسل و تاتنهام آنها را برای کل فصل متعجب خواهم کرد.

شاگردان یورگن کلوپ در مرحله بعدی باکسینگ دی کار دشواری دارند، ویا با آمدن امری، که الهام بخش تیمش برای پیروزی مقابل منچستریونایتد قبل از جام جهانی بود، خوشحال شد.

امیدوارم ویلا بتواند جایگاهی راحت در نیمه اول را در خارج از اروپا کسب کند.

پیش بینی: چهارم

برای 10 میرم

بیرمنگام، انگلستان - یکشنبه، 9 می 2021: جیکوب رمزی بازیکن استون ویلا در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین استون ویلا اف سی و منچستریونایتد اف سی در ویلا پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

از زمانی که او جایگزین شد، اوضاع بهتر شده است – سه برد از چهار بازی اخیر ما – بنابراین من دوباره بسیار خوشبین هستم.

حیف است، با معیارهای آنها.

فکر می‌کنید هر دو طرف این فصل را کجا به پایان خواهند رساند؟

لیورپول، انگلستان - شنبه، 3 سپتامبر 2022: لوئیز دیاز از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین اورتون اف سی و لیورپول اف سی، بیست و چهل و یکمین دربی مرسی ساید، در گودیسون پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 13 آوریل 2022: سرمربی ویارئال، اونای امری در جریان بازی دور دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول اف سی و اس ال بنفیکا در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

شکست در برابر شش باشگاه برتر مانند منچستریونایتد و آرسنال ممکن است رخ دهد، اما قرمزها از ناتینگهام فارست و لیدز شکست خورده اند.

منچستر، انگلیس - پنجشنبه، 22 دسامبر 2022: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از بازی دور چهارم جام لیگ فوتبال بین باشگاه منچسترسیتی و باشگاه لیورپول در ورزشگاه سیتی منچستر، هواداران را تشویق می کند.  منچسترسیتی 3-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

فیلیپه کوتینیو بازیکن سابق لیورپول چگونه بوده است؟

ما زیر نظر استیون جرارد شروع وحشتناکی داشتیم، با تنها دو برد از 11 لیگ برتر اول خود، و در نیمه پایین جدول به دنبال خودمان بودیم.

فقط سه باشگاه لیگ برتری در این فصل بازی‌های بیشتری نسبت به لیورپول به تساوی کشیده‌اند، بنابراین فکر می‌کنم ممکن است یک بن‌بست باشد.



https://www.thisisanfield.com/2022/12/appalling-under-gerrard-coutinho-so-poor-and-why-villa-vs-liverpool-will-be-close/ منبع:

فصل گذشته، لیورپول از 38 بازی در لیگ برتر تنها دو شکست را باخت – این بار، آنها قبلاً 4 بازی را باخته اند.

در حال حاضر کدام بازیکن قرمز را بیشتر دوست دارید که در ویلا داشته باشید؟

هیئت مدیره به وضوح جاه طلب باقی می ماند.

لوکاس دیگن می تواند بعدازظهر سختی را با محمد صلاح وارد دروازه کند و ترنت الکساندر-آرنولد روی هم پوشانی داشته باشد.

اولین بازی لیورپول در لیگ برتر در شش هفته گذشته در استون ویلا در روز باکسینگ است و اونای امری به دنبال ادامه جهش سرمربی جدید خود است.

عده‌ای بودند که احساس می‌کردند جرارد مستحق زمان بیشتری است تا ما را از منجلاب خارج کند، اما اگر می‌دانستند امری در دسترس است، اکثریت او را جایگزین می‌کردند.

من در این انتصاب به طرز خوشایندی غافلگیر شدم و از عملکردمان زیر نظر اونای امری خوشحال شدم، بنابراین مطمئن هستم که او می تواند ما را در مسیر درست هدایت کند.

وانمود نمی‌کنم که شاهد این افت بودم، اما از خوشحالی نمی‌پریدم که بعد از اینکه فصل گذشته او برای فریب دادن به صورت قرضی تملق کرد، انتقال او را دائمی کردیم.

هر بازی در نبرد چهار تیم برتر به نظر می رسد، که در ماه مه هر شانسی برای به پایان رسیدن دارد، بنابراین پیروزی برای لیورپول بسیار مهم است.

آرسنال، من سیتی، نیوکاسل، تاتنهام، منچستریونایتد، لیورپول و چلسی احتمالا بالاتر از ما به پایان خواهند رسید، بنابراین این بدان معناست که رتبه هشتم بهترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

در نهایت، پیش بینی شما چیست؟

ویلا سه برد از چهار بازی اخیر خانگی خود را به رخ می کشد و با یک تیم لیورپول روبرو می شود که دو بازی از سه بازی اخیر خارج از خانه خود را باخته است، اما هر دو تیم در مجموع با دو برد متوالی وارد بازی می شوند.

9 بازیکن در تیم هستند که بیشتر از او در هر بازی موقعیت ایجاد می کنند، بنابراین ما در کنار او در زمین تیم بهتری نیستیم.

من هنوز فکر می کنم لیورپول می تواند در لیگ قهرمانان اروپا به پایان برسد.

منچستر، انگلیس - پنجشنبه، 10 نوامبر 2022: لئون بیلی بازیکن استون ویلا پس از اینکه ضربه سر او با گل به خودی مجبور به برتری 2-1 تیمش در جریان بازی دور سوم جام اتحادیه فوتبال بین منچستریونایتد اف سی و استون ویلا شد جشن گرفت. اولدترافورد  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

فیلیپه کوتینیو در این فصل گلی به ثمر نرسانده یا پاس گل نداده است و قبل از مصدومیت از زمین خارج شد.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 12 نوامبر 2022: روبرتو فیرمینو بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و ساوتهمپتون در آنفیلد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بدیهی است که او در حال حاضر مناسب نیست، اما زمان کمی برای درخشش در انگلیس صرف کرد و خریدی فوق العاده برای اکثر باشگاه ها خواهد بود.

بیرمنگام، انگلستان - شنبه، 9 آوریل 2022: فیلیپ کوتینیو کوریا، بازیکن استون ویلا در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین استون ویلا اف سی و تاتنهام هاتسپر FC در ویلا پارک.  تاتنهام 4-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)