گزارش زنده: هوادار 1 – نساجی 1

هفته سیزدهم لیگ برتر / شنبه 10/03/1301 ساعت 15:00 / ورزشگاه دستگردی تهران

* حواشی:
* خداحافظی ساکت ایلامی و حمید مطهری قبل از شروع مسابقه.

1784505

ترکیب فن:
محمدرضا خالدآبادی، مهدی عبدی، عزت پورقاز، صائب محبی، فرزاد جعفری، سپهر روزی طلب (61- ایمان غلامی)، نیما عذیری، محسن سفید چقایی (28- محمد حسینی)، فرهاد زاوشی (46- محمد عباسی)، بابک مرادی (46) 61- محمد چهارمحالی و محمدجواد محمدی).

محتوای پارچه:
علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانمالکی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، اکبر صادقی، علی شجاعی (90- سعید غلامعلی بیگی)، سیداحمد موسوی، صابر حردانی (80- آدامه نیان)، رضا جعفری، کریم اسلامی (90- محمد شریف)

هوادار در هوای سرد و برفی تهران خانه نساجی مازندران است.

گزارش زنده: فن 1 - نساجی 1

🔵 سلب مسئولیت:
منسوجات: امیرمهدی جانمالکی (28 ساله)، کریم اسلامی (32 ساله)، محمد عباسی (84 ساله)
پنکه: محمد حسینی (42)

این دیدار امروز در هوای برفی تهران برگزار می شود و حتی شایعاتی مبنی بر تعویق آن نیز به گوش می رسید اما در نهایت به دلیل برف روبی زمین مسابقه با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

هوادر هفته گذشته با نتیجه 2 بر یک مغلوب گل گهر شد و نساجی با شکست مقابل صنعت نفت شروع مجدد لیگ را آغاز کرد. شاگردان مطهری و الهامی در این بازی برای پیروزی و جبران شکست هفته قبل به میدان رفتند.


سرویس خبر شماره: 1860947
3 ژانویه 1401 @ 4:55 ب.ظ
5.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

این دو تیم برای جبران به میدان می روند.

⚽ توضیحات گل:
فن وان – نساجی صفر (دقیقه 8: صائب محبی): ضربه ایستگاهی از سمت راست روی سر صائب محبی فرود آمد و هوادر مدافع مهاجم با ضربه سر دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد.
هوادار یک – نساجی یک (دقیقه 68: حامد شیری): توپ از سمت راست به سمت دروازه این هوادار ارسال شد و ضربه سر نساجی را خالد آبادی به خوبی دفع کرد اما حامد شیری دروازه میزبان را باز کرد.

*این بازی قرار بود ساعت 14 برگزار شود که به دلیل هوا و برف روبی با یک ساعت تاخیر آغاز شد.
* در دقیقه پنجم برق ورزشگاه قطع شد و تابلوی مسابقه خاموش شد. حدود 15 دقیقه بعد برق ورزشگاه وصل شد تا همه چیز به حالت عادی بازگردد.
*قبل از بازی با توجه به فاصله کم اردوی پیش فصل، اصحاب رسانه منتظر آغاز دیدار ساکت الهامی و حمید مطهری بودند. ساکت الهامی به محض ورود به زمین به همراه سایر نیمکت نشینان به سمت نیمکت نساجی رفت تا به تمام حاشیه ها پایان دهد.
* الهامی در این دیدار آرام برای اولین بار از دروازه بان جوانی به نام محمدرضا خالد آبادی استفاده کرد.
*وضعیت چمن با تمام تمهیدات لازم مطلوب است. این در حالی است که تیم فوتبال سایپا قرار است فردا در این زمین میزبان شهرداری همدان باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم داوری: موعود فنادی فر، قهرمان نجفی، ایوب غلام زاده و سعید رحیمی مقدم/ سرپرست: ایرج نظری

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در اولین دیدار از هفته سیزدهم لیگ برتر، هواداران تهرانی در ورزشگاه دستگردی میزبان نساجی مازندران خواهند بود.

لحظات حساس:
دقیقه 11: ضربه محمدجواد محمدی از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان علیرضا حقیقی افتاد.
دقیقه 21: ارسال کرنر از سمت راست روی دروازه هوادار به مدافعان این تیم برخورد کرد و ضربه برگشت ایوب کلانتری با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 35: شوت محکم مهرداد عبدی از دروازه هوادار به بیرون رفت.
دقیقه 52: ضربه محکم بابک مرادی با واکنش خوبی به کرنر رفت.
دقیقه 55: ضربه جعفری از پشت محوطه جریمه با واکنش این دروازه بان دفع شد.
دقیقه 73: ضربه قیچی پشت شیری از کنار دردازه هوادار بیرون آمد.
دقیقه 85: ضربه خوب محمد عباسی بازیکن هوادار به شکل خطرناکی به سمت دروازه نساجی رفت که حقیقی توپ را دفع کرد.
دقیقه 3+90: نساجی صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که ضربه آداما نیان و سپس ضربه زمهران به طرز عجیبی تبدیل به گل نشد تا بهترین شانس نساجی برای پیروزی به هدر رفت.