ونگر: آرسنال می تواند در این فصل قهرمان لیگ برتر شود

البته نباید فراموش کرد که شرایط فوتبال در این فصل کمی خاص است چرا که جام جهانی در میانه راه برگزار می شود و نمی دانید این مسابقات چقدر روی عملکرد تک تک بازیکنان و تیم ها در بقیه بازی ها تاثیر می گذارد. . فصل اما در مجموع فکر می‌کنم شانس زیادی برای قهرمانی سایر تیم‌ها در لیگ برتر در این فصل وجود دارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال فصل را درخشان و فراتر از انتظار آغاز کرده و با پیروزی در 6 بازی از 7 بازی از منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر برتر است. آرسن ونگر در بیش از یک دهه روی نیمکت توپچی ها موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد و اکنون میکل آرتتا می تواند این آرزو را برای هواداران آرسنال محقق کند. آرسن ونگر مدعی شده است که هیچ تیمی در این فصل از دیگر مدعیان دور نیست و البته شرایط بازیکنان پس از تعطیلات جام جهانی در ماه نوامبر در تعیین قهرمان فصل بسیار مهم خواهد بود.

آرسن ونگر گفت: “فکر می‌کنم تیم‌های دیگر می‌توانند در این فصل شانس قهرمانی در لیگ برتر را داشته باشند. من فکر می‌کنم آرسنال شانس خوبی برای انجام این کار در این فصل دارد، زیرا هیچ تیمی را نمی‌بینم که او را به عنوان او ندانم. بسیار مسلط و دور از دیگران، و به همین دلیل است که فکر می کنم فرصت خوبی برای رسیدن به این هدف در این فصل وجود دارد.


سرویس خبر شماره: 1845163
2 اردیبهشت 1401 ساعت 22:49 |
4.8K |

5نقطه نظر

آرسن ونگر، سرمربی افسانه ای آرسنال معتقد است که این تیم می تواند در این فصل قهرمان لیگ برتر شود.

ونگر: آرسنال می تواند در این فصل قهرمان لیگ برتر شود