(ویدئو) آکینفنوا نمی‌خواهد مدیر «باکس آفیس» در لیورپول را ببیند. طرفداران نیز از آن متنفر خواهند شد

آدبایو آکینفنوا تصور اینکه یک مدیر باکس آفیس جانشین یورگن کلوپ در لیورپول شود را رد کرده است.

مهاجم متعصب قرمزها و مهاجم سابق وایکام به جیسون کندی در talkSPORT پیوست وقتی از او پرسیده شد که آیا ژوزه مورینیو خاصی را در آنفیلد خواهد داشت، در حالی که سرمربی سابق چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام در حال حاضر بیکار است.

مرد 41 ساله پاسخ داد: «نه. من فکر می کنم او در گیشه است، (اما) من فقط فکر می کنم که لیورپول چه می کند و چه چیزی از کلوپ باقی مانده است، به معنای آینده و آوردن جوانان، من فکر می کنم مورینیو با گارد قدیمی یک تیم آماده را دوست دارد. تنها دلیلش همینه

من عاشق این شخصیت هستم، فکر می‌کنم او در گیشه است، اما فکر نمی‌کنم او برای لیورپول مناسب باشد.»

آکینفنوا افزود: نمی‌دانم این موضوع برای مورینیو یک نوستالژی است یا نه، اما دوست دارم او را دوباره به لیگ برتر ببینم. ما شخصیتی را در کلوپ از دست خواهیم داد. شما می خواهید به همان اندازه شخصیت و افراد زیادی داشته باشید که به بازی نور می بخشند، اما آیا لیورپول مناسب است؟ من نمی دانم.”

ما نسبتاً مطمئن هستیم که برای یافتن هر یک از هواداران لیورپول که بخواهد مورینیو در تابستان امسال هدایت کلوپ را به دست بگیرد، با مشکل مواجه خواهید شد.

علیرغم ارتباطات قبلی او با دو تا از بزرگترین رقبای ما، تاکتیک‌های عمل‌گرایانه دردناک، رفتار بی‌رحمانه‌اش و تمایل به انداختن بازیکنان زیر اتوبوس در ملاء عام، همگی خاموش کردن فوری او هستند.

طرفداران قرمزها پس از پیروزی چلسی در آنفیلد در آستانه رقابت قهرمانی لیگ برتر در فصل 2013/14، بازی های کودکانه و تحریک آمیز او را در کنار خط تماس فراموش نخواهند کرد.

نگران نباشید؛ او به این زودی ها به جایی نزدیک یا نزدیک به شغل سرمربی لیورپول نمی رسد.

می توانید نظرات آکینفنوا درباره مورینیو را در زیر (از ساعت 1:35) از طریق talkSPORT در YouTube مشاهده کنید:

https://www.empireofthekop.com/2024/03/28/akinfenwa-mourinho-liverpool-manager-question/ منبع: