پرسپولیس به اسدی پول داد


سرویس خبر شماره: 2011024
9 آوریل 1403 در 11:57 ق.ظ.
35000 |

63نقطه نظر

باشگاه پرسپولیس به زودی طلب رضا اسدی را پرداخت خواهد کرد.

پرسپولیس به اسدی پول داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از تایید رای کمیسیون تعیین وضعیت در خصوص درخواست رضا اسدی از باشگاه پرسپولیس در کمیسیون تجدیدنظر، چندین ماه طول کشید تا پرسپولیس مطالبات این بازیکن را پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس در ماه های اخیر تلاش کرد با او و مدیرش بر سر مدل پرداخت مطالبات این بازیکن به توافق برسد و این مبلغ را به صورت جزئی پرداخت کند یا چکی را تحویل دهد اما در این مورد توافقی حاصل نشد.

اکنون و در شرایطی که باشگاه پرسپولیس تنها سه روز فرصت دارد تا با این بازیکن حساب خود را تسویه کند، تلاش درویش برای تامین پول این بازیکن به ثمر نشسته و او به زودی طلب اسدی را که بالغ بر دو میلیارد و صد تومان می شود، پرداخت خواهد کرد. . میلیون تومان. بودن

به این ترتیب مهمترین مانع کسب مجوز حرفه ای در تسویه حساب با طلبکاران باشگاه برطرف شد و هواداران پرسپولیس نفس راحتی بکشند.

رضا اسدی یک فصل در لیگ بیست و یکم به عنوان جانشین او بازی کرد و گفته می شد بالاترین رقم قرارداد را در آن تیم به او داده اند اما اوضاع برای این هافبک زمین خوب پیش نرفت. اما پس از آن در تراکتورسازی و سپاهان به عنوان مهاجم در لیگ برتر یکی از بهترین های لیگ برتر بود و به تیم ملی هم راه پیدا کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی