وینگری که دفاع بلد نیست باعث شکست پیکان شد/ هدف مشترک محمد حسین!



پیکان پس از 8 دیدار بالاخره طعم پیروزی مقابل سپاهان را در اصفهان چشید. آن روز محمدحسین فلاح، وینگر چپ جوان پیکان دو گل به ثمر رساند و خود را به عنوان ستاره میدان تثبیت کرد. در ادامه پیکان در دیدار هفته بعد با تک گل فلاح ملوان را شکست داد تا به عنوان تیم منتخب هفته خبرورزش انتخاب شود.

محمدحسین فلاح بازیکن بسیار خوبی است و با به ثمر رساندن سه گل در دو بازی اخیر به عنوان امید اصلی عنایتی مقابل پرسپولیس وارد زمین شد اما در این دیدار بزرگ نتوانست کیفیت قبلی خود را به نمایش بگذارد و برعکس به عنوان امید اصلی عنایتی به میدان رفت. نقطه ضعف و پاشنه آشیل تیمش. . فلاح در نیمه اول با یک خطای کاملا غیر ضروری یک پنالتی به سود مسعود ریگی گرفت که البته حضور او در محوطه جریمه اصلاً الزامی نبود. رجی داشت توپ را از محوطه جریمه اروس بیرون می آورد و دلیلی برای خطای او وجود نداشت.

در نیمه دوم فلاح دوباره برای کمک به دفاع عقب افتاد اما وقتی روی پاس ترابی برای زدن ضربه سر دفاعی به هوا بلند شد، به اشتباه توپ را به سمت سر کنعانی زادگان فرستاد تا ضربه او موفق شد و سقف دروازه پیکان فرو ریخت. . در واقع دو محمد حسین از هر دو تیم در زمان گل دوم به هوا پریدند، آن که مهاجم بود می خواست ضربه سر دفاعی بزند و آن که مدافع بود بلند شد تا ضربه سر تهاجمی بزند و در نهایت بیشتر شد. مدافع ملی پوش باتجربه پرسپولیس به ستاره جوان پیکان لطف کرد و سقف پورتال خودروسازان فرو ریخت!



سرویس داخلی اخبار فوتبال