پاتریک بورلی به جراحی مچ دست نیاز دارد و 3 تا 4 ماه از میادین دور است

سه شنبه شب، باکس برای رویارویی با لیکرز در جاده بود. بازی دوبل OT پیش رفت و میلواکی 128 بر 124 شکست خورد. پس از آن باخت، این تیم در این فصل 46 بر 26 است و 10 بازی باقی مانده است. در مقابل لیکرز، پاتریک بورلی پشتیبان به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ دست حذف شد.

این اولین بازی او برای باکس در این فصل از دست رفته بود و آخرین بازی او نخواهد بود. امروز خود بورلی این خبر را منتشر کرد که پی‌جی کهنه کار به جراحی مچ دست نیاز دارد. پزشکان به او گفتند که 3 تا 4 ماه از میادین دور خواهد بود تا پس از مصدومیت بهبود یابد. فصل او اکنون عملاً به پایان رسیده است و او برای فصل بعد در دسترس نخواهد بود.

پاتریک بورلی بقیه فصل 2023-2024 را به دلیل مصدومیت مچ دست برای میلواکی از دست خواهد داد.

از ابتدای فصل گذشته، پاتریک بورلی با چهار تیم مختلف بازی کرده است. برای شروع فصل 2022-23، او با لس آنجلس لیکرز بود. آنها پی جی کهنه کار را در مهلت مقرر معامله کردند و بورلی پس از خرید قرارداد با مجیک، با بولز قرارداد امضا کرد. این بازیکن 35 ساله باید نیم فصل دوم را با تیم شهر خود بازی کند. در آن فصل بعد، بورلی قراردادی یک ساله به مبلغ 3.19 میلیون دلار با 76ers امضا کرد.

تیم منتخب سه بار دفاعی در 47 بازی برای سیکسرز بازی کرد و پنج بازی را شروع کرد. پس از آن، داریل موری، جنرال موتورز فیلادلفیا، پاتریک بورلی را در مهلت مقرر به میلواکی باکس مبادله کرد. قبل از غیبت در بازی روز سه شنبه، بورلی در تمام 19 بازی از زمان پیوستن به باکس بازی کرده بود. بورلی با میلواکی میانگین (5.1) امتیاز، (2.9) ریباند و (2.2) پاس گل در هر بازی دارد. در حالی که اعداد او از صفحه خارج نمی شوند، بورلی هر بار که در زمین قدم می گذارد تلاش بی وقفه ای انجام می دهد.

میلواکی تولید خود را از روی نیمکت از دست خواهد داد زیرا پی جی کهنه کار به جراحی مچ دست نیاز دارد. بورلی بازیکن قابل اعتمادی بود که سرمربی تیم داک ریورز می توانست به او تکیه کند و به او اعتماد کند. اکنون، باکس بدون یک پی‌جی واقعی باقی مانده است تا بتواند از روی نیمکت بازی کند. بک آپ ای جی گرین می تواند شاهد افزایش زمان بازی باشد زیرا فصل عادی 2023-24 به زودی به پایان می رسد.



https://sportslens.com/news/milwaukees-patrick-beverley-needs-wrist-surgery-and-is-out-3-4-months/ منبع: