فابریزیو رومانو مدعی شد منچستریونایتد برای جذب ایوان تونی در حال حرکت است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

گمان می رود منچستریونایتد در رقابت برای جذب ایوان تونی، ستاره برنتفورد باشد.

HITC امروز صبح گزارش داد که یونایتد تونی را هدف قرار داده است زیرا به دنبال جذب یک مهاجم باتجربه است که بتواند از راسموس هوجلوند در تقویت توانایی های گلزنی باشگاه حمایت کند.

با این حال، این نشریه ادعا کرد که یونایتد در تعقیب طلسم برنتفورد تنها نخواهد بود. آنها پس از 12 ماه نظارت ادعا کردند که آرسنال، چلسی و تاتنهام همگی به این ملی پوش انگلیسی علاقه مند هستند، در حالی که وستهام یونایتد اخیرا وارد میدان شده است.

این شامل منچسترسیتی نمی‌شود که پپ گواردیولا، سرمربی آن مدعی شد تونی «یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال دیده‌ام».

فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مشهور فوتبال طی مصاحبه‌ای با یوتیوب تأیید کرد که تونی یک هدف بالقوه نقل و انتقالات تابستانی برای یونایتد است.

رومانو اظهار داشت: “منچستریونایتد هنوز در حال بحث در داخل خود است که آیا می‌خواهد به دنبال یک مهاجم باتجربه برود و ایوان تونی مطمئناً یک گزینه خواهد بود.”

او افزود، با این حال، با توجه به اینکه انتظار می رود چندین مهاجم در تابستان امسال در دسترس باشند، برای جذب تونی عجله نخواهند داشت.

بازیکنانی مانند ایوان فرگوسن از برایتون و جاناتان دیوید از لیل هر دو به عنوان گزینه های جوان تری که یونایتد در نظر دارد نام برده شده است.

جدای از سن و تجربه، مقرون به صرفه بودن نیز عاملی است که باید در نظر یونایتد برای تقویت در سراسر زمین در نظر گرفته شود.

فیخاجس مدعی شد که قیمت درخواستی تونی می تواند به 100 میلیون یورو برسد، اما هیچ منبع رسمی برای این ادعا ذکر نشده است.

فصل گذشته، تونی به عنوان یک مهاجم کلیدی برای برنتفورد ظاهر شد و 20 گل در لیگ به ثمر رساند تا سومین گلزن برتر لیگ برتر شود.

در حالی که او تنها در ژانویه پس از محرومیت از شرط بندی به فوتبال بازگشت، این بازیکن 28 ساله در حال دویدن بود و در پنج بازی اول خود در لیگ برتر، 4 گل به ثمر رساند.

تونی در لیگ برتر باتجربه و ثابت شده است و این با دید INEOS مطابقت دارد و می تواند تنها شریکی باشد که هوجلوند به آن نیاز دارد، با توجه به توانایی او در رها کردن عمق و پیوند دادن بازی و در عین حال متخصص در بازی پشت به دروازه.

با این حال، اگر شایعه قیمت 100 میلیون یورویی او صحت داشته باشد، یونایتد باید قبل از اقدام برای جذب مهاجم دو بار فکر کند.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/27/fabrizio-romano-claims-manchester-united-moving-to-sign-ivan-toney-278090/ منبع: